Верховна Рада повертає акциз на паливо, який було ліквідовано після початку повномасштабної війни. Він становитиме чотири гривні за літр на бензин та дизель, і вдвічі менше – на автогаз. Але повернення акцизів не матиме суттєвого впливу на вартість палива.
Українцям не варто боятися суттєвого підвищення вартості палива після набрання чинності законом про акцизи. Влада повинна активізувати перевірки якості палива та розцінок на нього на вітчизняних заправках та розібратися з роботою нелегальних міні-НПЗ.
Крім того, світовий ринок нафти показує непогану динаміку зниження. Наприклад, нафта марки Brent впала до 88 доларів за барель, хоча на початку літа була на позначці 120 плюс.
Це досить суттєве зниження, яке має спонукати АЗС зменшити розцінки, навіть коли знову запрацюють акцизи.
Втім, бізнесмени вже знають, що паливо потрібне всім і його куплять навіть за завищеними цінами. На додачу, власники АЗС тримають цей запас у ціні, тому що акцизи на паливо прив’язані до курсу євро і ринок має стежити за курсом гривні, ослаблення якої тягне за собою збільшення витрат на закупівлю палива та податки.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…