До кінця цього року планується відкриття трьох пунктів пропуску через держкордон на заході України: “Нижанковичі” на кордоні з Польщею, “Красноїльськ” та “Дяківці” – на кордоні з Румунією. Один із них запрацює вже цього місяця, розповів заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм.
“Пункт “Красноїльськ–Вікову-де-Сус” буде запущений поетапно починаючи з цього місяця. Спочатку буде дозволений проїзд для автівок вагою до 3,5 тонн, потім для порожніх вантажівок і згодом функціонуватиме на повну потужність. Також до кінця року плануємо відкрити для транспорту “Дяківці–Раковец” та “Нижанковичі–Мальховичі”. Пункт “Нижанковичі” спочатку буде функціонувати лише для проїзду порожніх транспортних засобів. Він зводиться з нуля. Він – тимчасовий і потрібен, аби пришвидшити транспортний потік вздовж усього західного кордону. Також сподіваюсь, що в першому кварталі наступного року буде запущено в роботу пункт пропуску “Ужгород–Вишне Німецьке”, – сказав Найєм.
Заступник міністра зауважив, що за час незалежності України було відкрито тільки один новий пункт пропуску – “Краківець–Корчова”, також залишилося багато недобудованих, частково зведених, у т.ч. за кредитні гроші.
“Наприклад, пункт пропуску “Красноїльськ–Вікову-де-Сус” був готовий на 85% (нині на 95%), “Дяківці–Раковец” – на 60%, “Ужгород–Вишне Німецьке” – майже на 90% було все завершено по першій черзі. За зведення деяких із них залишилися борги перед підрядниками, тому нині ми активно працюємо над вирішенням цих питань та запуском новобудов у роботу”, – сказав Найєм.
За його словами, відкриття нових пунктів пропуску потрібне, але це реально реалізувати за рік-два через низку юридичних та інфраструктурних питань, тому зараз триває робота з дообладнання та переобладнання існуючих пунктів пропуску.
“За рахунок цього можемо збільшити пропускну здатність на 25-30%, а також створити умови для працівників та тих, хто перетинає кордон. Це в першу чергу кордон з Польщею, Словаччиною, Румунією та Угорщиною. Партнери наші до цього готові”, – сказав Найєм.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…