Власник полігону Johnny Bohmer Proving Ground Джонні Бомер встановив новий світовий рекорд швидкості для автомобілів із допуском на звичайні дороги. Його Ford GT, оснащений працюючою на біоетанолі 1900-сильною «бітурбовісімкою», розігнався до 500 кілометрів на годину, покращивши досягнення гіперкара SSC Tuatara (474,76 кілометра на годину). Незважаючи на шалену потужність, Бомер використовує машину для щоденних поїздок за дітьми до школи та у справах.
На початку минулого року гіперкар SSC Tuatara вдалося підтвердити звання найшвидшої дорожньої машини. Під час заїзду на полігоні Johnny Bohmer Proving Ground, який одночасно служить злітно-посадковою смугою Космічного центру імені Джона Фіцджеральда Кеннеді на острові Меррітт у Флориді, купе показало середню швидкість 455,3 кілометра на годину.
Поліпшити досягнення вдалося навесні 2022-го — 474,76 км/год, але тепер його побив сам Джонні Бомер за кермом Ford GT.
Цікаво, що Бомер лише хотів протестувати блок управління FuelTech FT600 і новий трекшн-контроль, тому до останнього не прибирав ногу з педалі газу. Швидкість вимірювали за допомогою набору телеметрії Racelogic VBox Performance Box Touch, чотирьох екшен-камер Garmin Virb Ultra 30, блоку FuelTech і спідометра Racepak, узагальнені дані з яких показали, що суперкар зі спонсорською лівреєю Gas Monkey Garage розігнався до фантастичних 500,1 км\год.
Тепер Ford GT ще й носитиме титул найшвидшого авто на планеті.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…