Ситуація на українсько-польському кордоні загострюється через блокаду, яку проводять польські перевізники. Водії не пропускають “гуманітарку” та цистерни з пальним, призначені для Збройних Сил України (ЗСУ), незважаючи на попередні обіцянки не вдаватися до таких заходів в умовах воєнних дій.
Черги вантажівок на кордоні сягають місцями 60 кілометрів. Польські перевізники, виходячи на акції протесту два тижні тому, заявляли, що не блокуватимуть вантажі для потреб ЗСУ, проте поточні події свідчать про протилежне.
Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач зазначив, що увечері 19 листопада було зафіксовано випадки блокування гуманітарної допомоги та палива. Це відбувається всупереч запевненням мітингувальників про те, що вантажі для ЗСУ пропускатимуть позачергово.
“Заяви про пропуск гуманітарної допомоги та небезпечних вантажів теж не відповідають дійсності. Ми зафіксували численні факти, коли цистерни з паливом та гуманітарка стоять у чергах”, – наголосив Деркач.
Згідно з інформацією, акція протесту перевізників може поширитися на прикордонний перехід у Медиці наступної середи. Учасники блокади висловлюють невдоволення, стверджуючи, що ліберальна політика щодо українських транспортних компаній призводить до різкого скорочення ринку.
Українські підприємці, отримавши можливість здійснювати перевезення відповідно до транспортної угоди з Європейським Союзом, вийшли на польський транспортний ринок. Це викликало обурення польських водіїв, які стверджують, що українці отримують привілеї, які не мають відповідних зобов’язань. Мітингувальники вимагають запровадження комерційних дозволів для українських компаній на перевезення вантажів, за винятком гуманітарної допомоги та товарів для української армії, а також припинення дії ліцензій для компаній, створених після початку війни в Україні. Можливими заходами розглядається також ліквідація електронної черги з української сторони.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…