Новини

Чому майбутні водії масово провалюють іспити на права в Україні

За офіційними даними МВС, лише 21% кандидатів проходять теоретичний іспит з першої спроби, а ще менше – 16% успішно складають практичний тест. Найчастіші труднощі виникають при проїзді нерегульованих перехресть, визначенні дорожньої розмітки та розпізнаванні жестів регулювальника.

Основні причини невдач на іспитах

Про низький рівень підготовки повідомив заступник начальника Головного сервісного центру МВС Павло Сорока у коментарі “Комерсант український”. Він зазначив, що більшість кандидатів недостатньо підготовлені до здачі екзаменів.

Статистика невдач:

  • 73 000 осіб проходили теоретичний іспит з початку року.
  • Лише 27% кандидатів, які готувалися самостійно, змогли скласти тест з першої спроби.
  • Серед випускників автошкіл цей показник ще нижчий – 18%.
  • Із 93 000 практичних іспитів успішно пройшли тест лише 16%.

Які помилки роблять майбутні водії?

Найпоширеніші помилки на теоретичному іспиті:

  • Нерозуміння проїзду нерегульованих перехресть.
  • Помилки у визначенні дорожньої розмітки та знаків.
  • Неправильне тлумачення сигналів регулювальника.

Найчастіші помилки на практичному іспиті:

  • Несвоєчасна подача сигналу повороту.
  • Невпевненість під час виконання маневрів.
  • Ігнорування пріоритету пішоходів.
  • Небезпечні ситуації, коли екзаменатор змушений втручатися, щоб уникнути аварії.

Посилений контроль за процесом складання іспитів

Павло Сорока повідомив, що зараз контроль за складанням іспитів значно посилений:

Встановлено камери у класах для відео- та аудіофіксації.

✔ Введено Face ID для ідентифікації кандидатів.

Застереження МВС: “Не довіряйте шахраям, які обіцяють гарантоване складання іспиту. Контроль дуже жорсткий, і будь-які спроби шахрайства будуть викриті. Якщо виявлять порушення, посвідчення водія може бути анульоване, а порушник – притягнутий до адміністративної чи навіть кримінальної відповідальності” – наголосив Сорока.

Висновки

Низький рівень складання іспитів свідчить про недостатню підготовку майбутніх водіїв. Головні причини невдач пов’язані з бракованими теоретичними знаннями та невпевненими діями під час практичних випробувань. Водночас МВС продовжує посилювати контроль, щоб запобігти будь-яким махінаціям та підвищити рівень підготовки водіїв в Україні.

Recent Posts

Китайці дістали з небуття легендарний іспанський автобренд: що він вироблятиме

Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…

14.12.2025

Honda відроджує свої легендарні спорткари 90-х: очкікуємо NSX і S2000

Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…

14.12.2025

Peugeot анонсував квадратне кермо Hypersquare: фото

Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…

14.12.2025

Volkswagen створив авто без керма і без педалей: фото

Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…

14.12.2025

BMW готується адаптувати X7 до епохи Neue Klasse: флагман стане розумнішим

Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…

14.12.2025

Із 1 січня в Україні вводять ПДВ на електромобілі: що це означає для покупців

Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…

14.12.2025