Новини

Новий дорожній знак попереджає про зональне вимірювання середньої швидкості: як він виглядає

У багатьох країнах Європи, зокрема в Польщі, активно впроваджують новий дорожній знак, що попереджає водіїв про зональне (секційне) вимірювання середньої швидкості. Така система дозволяє ефективніше контролювати швидкість транспорту, знижуючи кількість порушень і підвищуючи безпеку на дорогах, пише truckslog.pl.

Як працює секційне вимірювання швидкості?

Принцип роботи простий:
На початку та в кінці контрольованої зони встановлюються камери, що фіксують номерний знак автомобіля та час проїзду.
Система розраховує середню швидкість руху між двома точками.
Якщо водій перевищив допустиму швидкість, автоматично виписується штраф.

Ця методика дозволяє уникнути маневру “різкого гальмування перед камерою” і змушує дотримуватися швидкості на всій контрольованій ділянці дороги.

Читайте також: Перевірка АЗС в Україні на точність наливу: результати вразили

Як виглядає новий знак?

Для попередження водіїв про початок і завершення зони вимірювання швидкості у Польщі введено два нових дорожніх знаки:

D-51a – “Початок зони вимірювання середньої швидкості”
Синій фон, біла піктограма камери та автомобіля.

D-51b – “Кінець зони вимірювання середньої швидкості”
✔ Аналогічний знак, що позначає завершення контрольованого відрізка.

Ці знаки попереджають водіїв, що слід дотримуватися швидкісного режиму на всій ділянці, а не лише перед стаціонарним радаром.

Чи ефективний цей метод?

✅ За даними Центру автоматичного моніторингу дорожнього руху (CANARD), камери секційного контролю фіксують більше порушень, ніж традиційні радари.

Наприклад:
Один комплекс на 8-кілометровій ділянці автомагістралі А4 у Польщі зафіксував 50 000 порушень за рік!
Камери працюють 24/7, у будь-яку погоду та навіть уночі, використовуючи інфрачервоне освітлення.

⚠ Уникнути штрафу можна лише одним способом – дотримуватися дозволеної швидкості на всьому контрольованому відрізку дороги.

Чи будуть такі знаки в Україні?

Секційний контроль швидкості вже працює у багатьох країнах ЄС, включаючи Німеччину, Італію, Францію, Іспанію.

В Україні також розглядається можливість запровадження такої системи, оскільки це може допомогти:
Зменшити кількість ДТП через перевищення швидкості.
Знизити смертність на дорогах.
Підвищити дисципліну водіїв та покращити контроль за порушниками.

Share
автор
Aleksandr V.

Recent Posts

Топ-7 автомобілів з найнадійнішими дизельними двигунами

Якщо ви шукаєте авто з дизельним двигуном, яке прослужить вам довгі роки без дорогих поломок,…

31.05.2025

Штраф за порожній бак: де українських водіїв можуть покарати на тисячі гривень

Водіїв в Німеччині можуть штрафувати за порожній бак. Штраф сягає 70 євро, що становить близько…

31.05.2025

Автомобілі Renault можуть значно подорожчати: в чому причина

Автомобілі Renault можуть суттєво подорожчати через нові правила ЄС та торгові війни. Думка експертів про…

30.05.2025

Перша партія українських броньованих автомобілів “Тиса” відправилась до Сил оборони

Сили оборони України отримали першу партію броньовиків UAT-TISA. Автомобілі, виготовлені на базі TOYOTA LC79, мають…

30.05.2025

Новий чеський суперкар обійшов Ferrari та McLaren: шокуючий заїзд на автодромі

Чеський суперкар Praga Bohema вразив швидкістю, обігнавши Ferrari і McLaren. Трековий монстр розганяється до 100…

30.05.2025

Медичні довідки для водіїв видаватимуть по-новому: що варто знати

Комітет ВР підтримав електронні меддовідки для водіїв. Це спростить процедуру медогляду, зменшить тіньовий ринок фальшивок.

30.05.2025