Фото: Renault
На автосалоні в Мюнхені Renault представив шосте покоління Clio – модель, яку бренд сам називає найсміливішою за останні десять років, пише Autocar. В основі дизайну – риси торішнього концепта Emblème, із загостреним носом, решіткою з ромбоподібними елементами та денними вогнями у формі розсічених діамантів.
Габарити помітно зросли: довжина тепер 4,12 м, ширина – 1,77 м, висота – 1,45 м. Це ставить Clio десь посередині між попередником і більшими хетчбеками класу Golf. Як пояснив дизайнер Renault Паула Фабрегат-Андреу, більший кузов потрібен не лише для нових двигунів і безпеки, а й для створення «найсексуальнішого Clio в історії».
Екстер’єр відрізняється складними формами навколо фар і ліхтарів. Задня кришка піднята, утворюючи спойлер у парі з даховим «крилом». Усередині – два 10,1-дюймових екрани з системою OpenR Link, інтегрованими Google Maps та Play Store. У топових версіях Techno та Esprit Alpine з’явилися оздоблення під титан і спортивне кермо від SUV Renault Rafale.
Техніка також отримала суттєві зміни. Базовий 1,2-літровий турбомотор на три циліндри тепер розвиває 113 к.с. і працює з 6-ступеневою механікою. Розгін до 100 км/год скоротився до 10,1 с. Гібридна версія має бензиновий двигун 1,8 л у парі з двома електромоторами та 4-ступеневим «автоматом». Потужність 158 к.с., прискорення до сотні – 8,3 с, а в міському русі авто здатне їхати на електротязі до 80% часу. Витрата – 3,9 л на 100 км.
Підвіска базується на знайомій платформі CMF-B, але рульове керування стало гострішим – 2,6 оберту замість 3,3. Вага бензинової версії збережена на рівні 1155 кг. Об’єм багажника сягає 391 л, що навіть перевищує показник VW Golf.
За словами британського менеджера Renault Адама Вуда, вихід Clio в Європі зсунули через невизначеність із нормами щодо нульових викидів. Але тепер, коли законодавці пом’якшили вимоги, компанія впевнено готує старт продажів у 2027 році.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…