Фото: Motor1
Lexus IS – компактний седан, який довгий час вважався найдоступнішою моделлю бренду. Автомобіль 2026 модельного року отримав несподіване оновлення, хоча раніше говорили про завершення його виробництва, пише Motor1.
Дизайн підправили акуратно. Нові бампери, свіжі вставки в декорі та інші диски роблять машину більш виразною. У салоні зміни значніші – центральна панель повністю перероблена. Замість фізичних кнопок тепер великі сенсорні монітори, що викликає суперечки серед фанатів марки. Lexus робить ставку на цифровий інтерфейс, але багатьом клієнтам зручніше звичні механічні органи керування.
Щодо техніки, японці відмовилися від V8. Найпотужніший IS тепер має 3,5-літровий V6 на 318 к.с., а гібридна версія з 2,0-літровим мотором видає 220 сил. Це рішення виглядає логічним у час, коли виробники скорочують кількість великих атмосферних двигунів через екологічні норми.
Втім, Lexus залишив подарунок для шанувальників «старої школи». Спецверсія IS500 Ultimate Edition із 5-літровим V8 потужністю 475 к.с. стане останнім таким седаном у лінійці.
Таким чином, Lexus IS балансує між сучасністю та традиціями. Для частини клієнтів це шанс отримати актуальний дизайн та нові технології. Для інших – остання можливість відчути атмосферний V8 у компактному седані преміум-класу.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…