Японський ринок малих машин завжди мав своїх фаворитів. Одним із них був Daihatsu Copen – компактний родстер від Toyota, який із 2002 року став символом доступної радості за кермом. Тепер відомо: випуск моделі завершать у серпні 2026 року, пише Motor1.
Copen довгий час тримався в сегменті кей-карів, де простота поєднувалась з емоціями. Його довжина – лише 3,4 метра, а двигун із 63 к.с. змушував власника відчувати не швидкість, а сам процес водіння. При стартовій ціні у 13 000 доларів (приблизно 539 500 грн) машина була доступною навіть для молоді.
Цікаво, що кілька років тому ходили чутки про нове покоління Copen. Його планували створити разом із Suzuki, фактично відродивши легендарний Cappuccino. Очікувалось, що новинка отримає турбомотор на 150 к.с., збільшені габарити та стане конкурентом Mazda MX-5. Але офіційного підтвердження ці плани не отримали.
Закриття виробництва виглядає символічним. Японія поступово відходить від романтики малих родстерів і рухається в бік електромобілів та кросоверів. Проте Copen залишиться в історії як приклад того, що навіть маленьке авто може мати характер.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…