Фото: carscoops
Mercedes готує до прем’єри електричний E-Class EQ, який має виправити помилки EQE, повідомляє Carscoops. Прототип уже тестують у Європі, і з перших фото видно – дизайн змінився кардинально.
Замість округлих форм тепер класичні пропорції, ближчі до звичайного E-Class. Машина візуально довша, з нижчою лінією вікон і масивнішою передньою частиною. Експерти кажуть, що бренд повернувся до елегантності, яку клієнти асоціюють із E-Class. Це вже точно не експеримент, а продовження спадщини.
Камуфляж приховує деталі, та можна розгледіти велику решітку в стилі GLC EQ, повітрозабірник і тимчасові фари. Серійна версія отримає фірмову «зоряну» оптику, яку вже випробували на новому GLC.
Профіль кузова повторює лінії бензинової версії, але задні двері й дах стали більшими – це натяк на просторий салон. Експерти очікують, що інтер’єр отримає 39-дюймовий екран MBUX Hyperscreen і шумоізоляцію, кращу за EQE. Також з’явиться система напівавтономного керування третього рівня.
Очікується, що новинка розділить технічну базу з GLC EQ. Тобто матиме батарею на 94 кВт·год і 800-вольтову систему, яка дає змогу зарядити запас ходу до 303 км за 10 хвилин. Потужність може сягати 483 к.с., а запас ходу – близько 700 км.
Також з’явиться пневмопідвіска й система керування задніми колесами, які повертаються на 4,5 градуса. Це має зробити великого седана спритним у місті.
Вихід Mercedes E-Class EQ очікується у 2027 році. У компанії не приховують, що це головна ставка у сегменті бізнес-електроседанів після невдалого досвіду з EQE.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…