Які автомобілі купували в 2018 році українські підприємці

За 11 місяців нинішнього року продажі легких комерційних автомобілів (LCV) в Україні зросли на 15%. AUTO-Consulting проаналізував статистику продажів, і з’ясував, на які моделі переходять підприємці і як змінилися лідери продажів.

На сьогоднішній день, частка комерційних авто (LCV) на українському ринку становить майже 9%. Притому, цей сегмент росте, на відміну від ринку легкових автомобілів.

У порівнянні з минулим роком, в 2018-му, на 19% менше купували бюджетних комерційних авто Low Cost. У той же час, зросли продажі в середньо ціновому сегменті Volume (+ 26%) і в сегменті Premium (+ 31%). Це говорить про те, що український бізнес все більше віддає перевагу комфортним і недешевим моделям відомих виробників і все більше починає нагадувати європейський. Притому, зниження продажів Low Cost техніки пов’язано ще і з втратою популярності автомобілів російського виробництва. У той же час, зросли продажі авто європейських і корейських брендів. Це підтверджує і рейтинг продажів по марках.

Рейтинг комерційних автомобілів по марках, за підсумками 11 місяців 2018 року, за даними AUTO-Consulting, очолюють Renault, Fiat і Citroen. Останній в нинішньому році зайняв місце Ford, завдяки стрімкому зростанню обсягів продажів на більш, ніж 150%.

У порівнянні з минулим роком, за даними AUTO-Consulting, впали продажі, наприклад, таких марок, як ГАЗ (-11%), УАЗ (-20%), ЗАЗ (-20%), ВАЗ (-48%). А зросли найбільше, наприклад, – у Citroen (+ 156%), Volkswagen (+ 25%), Hyundai (+ 36%), Iveco (+ 30%).

Тобто український ринок зростає не тільки кількісно, ​​але й якісно. Відбувається заміна тієї техніки, яку раніше займала російська продукція в силу своєї низької ціни. Зараз у бізнесу і державних структур вже інші критерії.

У класі мікроавтобусів в 2018-м відзначено зростання продажів на 35%. Причому, ростуть всі сегменти. У D-BUS, як і в минулому році, лідирує Renault Trafic. На другому місці – Mercedes-Benz Vito, на третьому -Volkswagen Multivan. Все, як у минулому році, тільки тоді на третій позиції була Caravelle.

У класі E-BUS лідери також не змінилися. На першому місці Ford Transit, на другому – Ruta 20/22/25, на третьому – Citroen Jumper. Але найбільше зростання продажів (+200) продемонстрував Hyundai H1, а найбільше падіння (-80%) – у «ГАЗелі».

Продажі фургонів в 2018-му за даними AUTO-Consulting, виросли на 10%. І сталося це за рахунок середньо цінового сегмента (+ 17%). А в бюджетному сегменті Low Cost продажі скоротилися на 18%.

У класі B-VAN з величезним відривом лідирує Renault Dokker. У цієї моделі зафіксовано найбільше зростання продажів – +16%. Друге і третє місця, відповідно, у Fiat Fiorino і ZAZ Lanos Pick-Up. Але в останнього продажі впали, в порівнянні з минулим роком, майже на 30%. Запаси фургонів Lanos вже закінчуються.

У класі C-VAN, як і в минулому році, лідирує Fiat Doblo. А на друге місце вирвався Citroen Berlingo, який продемонстрував майже 90-відсоткове зростання продажів. На третій позиції тут – Peugeot Partner.

У класі D-VAN – зміна лідерів. Додавши, в порівнянні з минулим роком всього 6%, на першу позицію вийшов Ford Transit Connect. А минулорічний лідер – УАЗ «Буханець» втративши більше, ніж 20% продажів, опустився на другу позицію. На третьому місці – Volkswagen Transporter, який також знизив свої обсяги на 23%. Найбільше зростання в цьому сегменті показав Citroen Jumpy – плюс 300%. Але його «родич» Jumper перевершив і цей рекорд – в сегменті E-VAN додав майже 400%. І вирвався на першу позицію в рейтингу продажів.

Минулорічний лідер Ford Transit втратив майже 25% і перемістився на 3-ю позицію. А на другу сходинку, з невеликим відривом, вийшла «ГАЗель». Відзначимо, що ГАЗ втратив лідерство в класі 3,5-тонних фургонів на українському ринку вперше за 22 роки. Але, схоже, що і це ще не межа. В спину «ГАЗелі» вже дихає Renault Master.

Якщо такі тенденції стануть трендами, російська комерційна техніка може поступово піти з 10-ки лідерів продажів в Україні. А її місце можуть зайняти Renault, Hyundai, Peugeot / Citroen, Iveco, Ford і Mercedes-Benz.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025