У першому кварталі 2019 року в Україні юридичними особами було куплено 5,6 тис. нових легкових автомобілів. Таким чином, корпоративні клієнти охопили 31% ринку нових авто.
Про це повідомляє Твоя МАШИНА з посиланням на дані Укравтопрому.
Найчастіше з січня по березень на юридичних осіб оформлялися автомобілі марки Renault – 1333 шт. Найпопулярнішим автомобілем цієї французької марки у корпоративних клієнтів був Renault Duster, в його заліку 703 реєстрації за три місяці.
Другою за кількістю продажів юридичним особам стала японська марка Toyota з квартальним результатом 793 машини, кожною п’ятою з яких була Toyota Camry.
На третьому місці Skoda – 727 шт. Лідером корпоративних продажів у Шкоди стала модель Skoda Octavia – 308 шт.
Також до десятки найпопулярніших брендів у юр.лиц за підсумками першого кварталу 2019 року стали: Volkswagen – 559 шт.; Hyundai – 201 шт.; Nissan – 191 шт.; Audi – 169 шт.; Peugeot – 158 шт.; BMW – 152 шт.; KIA – 145 шт.
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…
Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…
Гібридні авто давно перестали бути екзотикою для українських доріг. Попит зростає не лише через екологічність,…
Сучасні автомобілі мають десятки індикаторів, але саме жовта миготлива лампочка Check Engine часто викликає найбільше…