У першому кварталі 2019 року в Україні юридичними особами було куплено 5,6 тис. нових легкових автомобілів. Таким чином, корпоративні клієнти охопили 31% ринку нових авто.
Про це повідомляє Твоя МАШИНА з посиланням на дані Укравтопрому.
Найчастіше з січня по березень на юридичних осіб оформлялися автомобілі марки Renault – 1333 шт. Найпопулярнішим автомобілем цієї французької марки у корпоративних клієнтів був Renault Duster, в його заліку 703 реєстрації за три місяці.
Другою за кількістю продажів юридичним особам стала японська марка Toyota з квартальним результатом 793 машини, кожною п’ятою з яких була Toyota Camry.
На третьому місці Skoda – 727 шт. Лідером корпоративних продажів у Шкоди стала модель Skoda Octavia – 308 шт.
Також до десятки найпопулярніших брендів у юр.лиц за підсумками першого кварталу 2019 року стали: Volkswagen – 559 шт.; Hyundai – 201 шт.; Nissan – 191 шт.; Audi – 169 шт.; Peugeot – 158 шт.; BMW – 152 шт.; KIA – 145 шт.
Позашляховик Toyota Land Cruiser давно став іконою у своєму сегменті, пропонуючи розкіш, комфорт і надійність…
Український автомобільний блогер Roma Urraco поділився зі своїми підписниками у Facebook фотографіями своєї чергової унікальної…
Гідравлічні циліндри є одним з основних елементів гідравлічних систем - їх робота дозволяє різним типам…
Спортивні автомобілі цінуються не тільки за їхню швидкість, динаміку і потужність, а й за здатність…
Сьогодні ціни на пальне в Україні високі як ніколи, що змушує водіїв частіше замислюватися про…
Під час купівлі вживаного автомобіля завжди на перше місце виходить такий параметр, як надійність, особливо,…