Україні доведеться шукати додаткові об’єми поставок нафтопродуктів на травень, щоб компенсувати призупинений білоруський експорт. Так вважає директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
Про це пише Твоя МАШИНА з посиланням на autoconsulting.com.ua.
Він зазначив, що в 2019 році Україна імпортувала з Білорусі в середньому 160 тисяч тонн дизельного палива щомісяця, що за підсумками першого кварталу склало 34,5% ринку. “За оптимістичним сценарієм належить знайти 80-100 тис. тонн, за песимістичним – 150-180 тис. тонн.
“Через проблеми з якістю нафти переробку знизив до мінімуму не тільки Мозирський, але і Новополоцький НПЗ. Очевидно, що в травні поставки з Білорусі в Україну будуть істотно зменшені”, – заявив він.
Необхідні об’єми бензину будуть заміщені імпортом з Литви, морськими поставками і продуктами українських виробників.
“Ціни на нафтопродукти для споживачів найближчим часом продовжать зростання, але поки основним драйвером є підвищення котирувань на світовому ринку внаслідок зменшення поставок з Ірану і Венесуели. На даний момент світова кон’юнктура сформувала потенціал зростання в розмірі до 1 грн/л. Фактор переходу на альтернативні поставки дизпалива позначиться на цінах в травні і складе близько 1 грн/л “, – пояснив Куюн.
Український автомобільний блогер Roma Urraco поділився зі своїми підписниками у Facebook фотографіями своєї чергової унікальної…
Гідравлічні циліндри є одним з основних елементів гідравлічних систем - їх робота дозволяє різним типам…
Спортивні автомобілі цінуються не тільки за їхню швидкість, динаміку і потужність, а й за здатність…
Сьогодні ціни на пальне в Україні високі як ніколи, що змушує водіїв частіше замислюватися про…
Під час купівлі вживаного автомобіля завжди на перше місце виходить такий параметр, як надійність, особливо,…
Зима на носі й українським автомобілістам слід бути готовим до найсуворіших її проявів, щоб вони…