Україні доведеться шукати додаткові об’єми поставок нафтопродуктів на травень, щоб компенсувати призупинений білоруський експорт. Так вважає директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
Про це пише Твоя МАШИНА з посиланням на autoconsulting.com.ua.
Він зазначив, що в 2019 році Україна імпортувала з Білорусі в середньому 160 тисяч тонн дизельного палива щомісяця, що за підсумками першого кварталу склало 34,5% ринку. “За оптимістичним сценарієм належить знайти 80-100 тис. тонн, за песимістичним – 150-180 тис. тонн.
“Через проблеми з якістю нафти переробку знизив до мінімуму не тільки Мозирський, але і Новополоцький НПЗ. Очевидно, що в травні поставки з Білорусі в Україну будуть істотно зменшені”, – заявив він.
Необхідні об’єми бензину будуть заміщені імпортом з Литви, морськими поставками і продуктами українських виробників.
“Ціни на нафтопродукти для споживачів найближчим часом продовжать зростання, але поки основним драйвером є підвищення котирувань на світовому ринку внаслідок зменшення поставок з Ірану і Венесуели. На даний момент світова кон’юнктура сформувала потенціал зростання в розмірі до 1 грн/л. Фактор переходу на альтернативні поставки дизпалива позначиться на цінах в травні і складе близько 1 грн/л “, – пояснив Куюн.
У щільному міському русі паралельне паркування – це не екзаменаційний страх, а щоденна рутина. Та…
Серед байкерів є речі, які на перший погляд здаються дивакуватими. Один з таких прикладів –…
Періодична заміна оливи – це не просто рутина, а питання довговічності двигуна. Але навіть така…
Під час заміни гальмівних колодок деякі власники авто задаються логічним, на перший погляд, питанням: а…
На кожній автошині є не лише розмір. Там ще й індекс швидкості – літера, яка…
Після майже трьох десятиліть роботи Mitsubishi офіційно залишає Китай, пише Carscoops. Завершення спільного виробництва двигунів…