Україні доведеться шукати додаткові об’єми поставок нафтопродуктів на травень, щоб компенсувати призупинений білоруський експорт. Так вважає директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
Про це пише Твоя МАШИНА з посиланням на autoconsulting.com.ua.
Він зазначив, що в 2019 році Україна імпортувала з Білорусі в середньому 160 тисяч тонн дизельного палива щомісяця, що за підсумками першого кварталу склало 34,5% ринку. “За оптимістичним сценарієм належить знайти 80-100 тис. тонн, за песимістичним – 150-180 тис. тонн.
“Через проблеми з якістю нафти переробку знизив до мінімуму не тільки Мозирський, але і Новополоцький НПЗ. Очевидно, що в травні поставки з Білорусі в Україну будуть істотно зменшені”, – заявив він.
Необхідні об’єми бензину будуть заміщені імпортом з Литви, морськими поставками і продуктами українських виробників.
“Ціни на нафтопродукти для споживачів найближчим часом продовжать зростання, але поки основним драйвером є підвищення котирувань на світовому ринку внаслідок зменшення поставок з Ірану і Венесуели. На даний момент світова кон’юнктура сформувала потенціал зростання в розмірі до 1 грн/л. Фактор переходу на альтернативні поставки дизпалива позначиться на цінах в травні і складе близько 1 грн/л “, – пояснив Куюн.
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…
Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…
Гібридні авто давно перестали бути екзотикою для українських доріг. Попит зростає не лише через екологічність,…
Сучасні автомобілі мають десятки індикаторів, але саме жовта миготлива лампочка Check Engine часто викликає найбільше…