Categories: Новини

Німці навчили українських дорожників будувати якісні дороги

Нові технології використовуватимуться при новому будівництві та реконструкції дорожньо-транспортної мережі.

Провідні спеціалісти компанії «Автомагістралі-Південь» взяли участь у технічному тренінгу в Німеччині, що проводився всесвітньо відомою компанією HUESKER Synthetic GmbH, яка спеціалізується на виробництві геосинтетичних матеріалів, розробці та впровадженні відповідних технологій. В ході тренінгу спеціалісти побували на виробництві геосинтетичних матеріалів та ознайомились з передовими технологіями їхнього використання при виконанні робіт, повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі української компанії.

Для цього було організовано виїзд на об’єкт будівництва залізної дороги на ділянках зі складними інженерно-геологічними умовами, яка веде до порту Північного моря в обхід невеличкого німецького містечка Занде. Там було продемонстровано використання унікальних технологій та геосинтетичних матеріалів для влаштування земляного полотна на слабкій ґрунтовій основі.

Для даних цілей проектом передбачено використання високоміцних геооболонок Ringtrac, що застосовуються для влаштування вертикальних піщаних паль, які слугують в якості системи укріплення основи насипів на дуже слабких ґрунтах.

Технологія робіт передбачає використання спеціального обладнання для занурення на всю глибину слабкого ґрунту обсадних труб, в які поміщають геооболонки та заповнюють їх незв’язним мінеральним матеріалом (пісок, щебінь). Таким чином утворюють пальове поле з рівновіддаленими один від одного палями, які забезпечують систематичну передачу навантажень від влаштованого земляного полотна в несучі шари ґрунтової основи.

Геооболонки Ringtrac також працюють в якості вертикальних геодрен, что значно пришвидшує процес консолідації ґрунтів. Завдяки чому осідання відбувається не на стадії експлуатації, а на стадії будівництва.

Дана технологія в більшості випадків є найбільш швидким та рентабельним методом забезпечення стійкості та несучої здатності при будівництві земляного полотна на слабкій ґрунтовій основі (торфах, перезволожених ґрунтах тощо).

Яскравими прикладами того є використання геооболонок Ringtrac в Німеччині при розширенні заводу DASA Airbus в Гамбурзі-Фінкенвердері безпосередньо в руслі річки Ельба, в Польщі при будівництві автобану А2 поблизу м. Джорданово (найдовші піщані палі до 30 м), в Турції при влаштуванні підводного фундаменту (на глибині до 7 м) для 20-метрового насипу в сейсмонебезпечному регіоні.

Беззаперечно, що також і в Україні дана технологія та матеріали будуть цікавими для застосування при новому будівництві та реконструкції дорожньо-транспортної мережі.

Recent Posts

За кермо цієї марки ні ногою: машини якого автобренду водії відмовляються купувати повторно

Infiniti, люксовий бренд корпорації Nissan Motor, колись був символом розкоші та надійності, але тепер опинився…

04.05.2024

Чому потрібно регулярно міняти повітряний фільтр в автомобілі: названо 3 важливі причини

Заміна повітряного фільтра двигуна вашого автомобіля може принести кілька важливих переваг, які впливають як на…

04.05.2024

Нове покоління найдешевшого Nissan представили офіційно: фото

Найбільші автовиробники форсованими темпами проводять електрифікацію свого модельного ряду. Не відстає від глобальних трендів і…

04.05.2024

Нахабству немає меж: росіяни запустили сервіс із доставки санкційних іномарок із Європи

Незважаючи на безпрецедентні санкції, пов'язані з повномасштабною агресією РФ щодо України, окупацією та анексією українських…

04.05.2024

Штрафують на 5700 гривень: де ставлять новий дорожній знак у вигляді ромба і що він означає

У Європі почали використовувати новий автомобільний знак у вигляді білого ромба на синьому тлі. Водіїв…

04.05.2024

3 місяці в’язниці за крик за кермом: де водіїв кинуть за ґрати за підвищення голосу

Водіння автомобіля часто пов'язане з різного роду стресами. Тому в Україні нікого не здивуєш водієм,…

04.05.2024