Журналісти AUTO.RIA.com розбирались, як змінилась картина імпорту легковиків після закінчення терміну «легалізації євроблях», та які авто обирають українці для постійної експлуатації.
Торішня картина імпорту автотранспорту в цілому виявилася дещо заплутаною, оскільки певну частину року тривала «легалізація євроблях», ще й зі зниженим наполовину акцизом. Але водночас було й цікаво, оскільки тепер можна відстежити, як змінювались інтереси українських автомобілістів. Зокрема те, які авто свого часу «купували» на іноземній реєстрації без будь-якої визначеності… Чи вдасться коли-небудь отримати на ці машини українські номерні знаки, і на яких умовах? Втім, була й друга категорія – «свіжопригнані» легковики. Тобто ті, котрі вже свідомо ввозилися «під розмитнення».
В будь-якому разі, Volkswagen Passat, традиційно, нагорі. Чи то колишні «бляхи», чи то «свіжопригнані» – машина однозначно популярна та приваблива, принаймні для українського автомобіліста. Втім, конкуренція на вторинному ринку чимала (бо багато пропозицій), що теж варто враховувати. Адже за подібних обставин єдиний маркетинговий важіль, який залишається у продавця, – гра на пониження цін. Проте далі рівних сполучних ліній не буде.
Позбавлення водійських прав в Україні є найсуворішим адміністративним покаранням для водіїв за порушення ПДР. Як…
Охолоджувальна рідина виконує найважливішу функцію в автомобілі, запобігаючи перегріванню силової установки. У зв'язку з цим…
В Україні триває війна проти російських окупантів, у зв'язку з чим діє і воєнний стан,…
Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…