Істотне подорожчання процедури реєстрації газобалонного обладнання призвело до того, що українці просто перестали реєструвати ГБО в «Сервісних центрах МВС».
Про це свідчить статистика, отримана з відкритих даних ГСЦ МВС. Кількість переобладнаних автомобілів (принаймні тих, які цю процедуру офіційно оформили) у січні зменшилась майже в 10 разів, передає Авто 24 з посиланням на auto.ria.com.
Наприклад, у грудні 2019 року було 12,3 тис реєстрацій переобладнань для роботи на газовому пальному, у листопаді – 12,1 тис. В середньому у 2019 році щомісяця 11,5 тис легковиків отримували нові свідоцтва про реєстрацію з «вписаним газом». А у січні 2020-го лише 1359 легкових авто було офіційно переоформлено після встановлення ГБО.
В 2020 році для реєстрації ГБО потрібні наступні документи:
Кросовери стають дедалі популярнішим вибором серед автолюбителів, і Chevrolet пропонує широкий асортимент надійних, безпечних та…
Круїз-контроль - це важлива функція, яка може забезпечити комфорт і безпеку під час довгих поїздок.…
Знос гальмівних колодок автомобіля є серйозною, але неминучою проблемою, яка чекає на кожного автовласника після…
Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…
Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…