У січні 2020-го року першу реєстрацію було проведено для 592 імпортованих електричних авто, також зареєстровано 361 перепродаж, та лише 39 нових електрокарів, на які були видані нові номерні знаки (причому, поки що не зелені).
Загальна кількість операцій у вторинному сегменті, з якого фактично і складається весь наш ринок електромобілів – 953, передає AUTO.RIA.com.
Звісно, у категорії вживаних електромобілів лідирує Nissan Leaf. І настільки впевнено, що якщо скласти, наприклад, докупи усі моделі Tesla, то їхня кількість буде вдвічі меншою за те, скільки було «пригнано» або перепродано «Ліфів». До першої десятки потрапив Renault Kangoo Z.E., який мало не щомісяця підіймається на одну сходинку вверх. Зрештою, причини цього відомі: доступна ціна та вантажні версії, альтернативи яким поки немає. А ще — універсальність, тобто потенційна можливість переобладнання цього мікрофургона у пасажирський варіант.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…