Газобалонного обладнання реєструють менше, проте АЗС продають помітно більше пропан-бутанової суміші.
Як повідомляє AUTO.RIA.com, у порівнянні з середньою кількістю переобладнань, які реєструвались торік, офіційних машин з ГБО стало у 8 разів менше. Причина, яка могла мати вплив та таке помітне зменшення перереєстрації автівок після встановлення ГБО – потреба у проведенні сертифікації, яка коштує помітно дорожче, ніж довідка, яка видавалась раніше прямо на СТО-інсталяторі.
Зрештою, статистика за один лише місяць могла «просісти» і з якихось інших причин, тож варто дослідити, як справи з переобладнанням легковиків «на газ» пішли далі, тобто – у лютому.
Загальна кількість реєстрацій дещо збільшилась: у другому місяці 2020-го до сервісних центрів МВС для «вписування газу» звернулись 2,5 тисячі власників легкових авто. Це більше, ніж у січні (тоді було майже 1,4 тис.), проте значно менше, ніж роком раніше. У лютому 2019-го було зафіксовано 10 тисяч офіційних переобладнань після встановлення газобалонного обладнання.
Що стосується автомобілів, на які найчастіше встановлювали ГБО, то це ВАЗ-2109/99, ВАЗ-2107 і Skoda Fabia.
Останнім часом корейський автопром зробив величезний крок вперед, однак багато хто з українських водіїв все…
Якщо вам конче потрібно зменшити витрати на заправку власного автомобіля, не потрібно одразу шукати якесь…
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…