Газобалонного обладнання реєструють менше, проте АЗС продають помітно більше пропан-бутанової суміші.
Як повідомляє AUTO.RIA.com, у порівнянні з середньою кількістю переобладнань, які реєструвались торік, офіційних машин з ГБО стало у 8 разів менше. Причина, яка могла мати вплив та таке помітне зменшення перереєстрації автівок після встановлення ГБО – потреба у проведенні сертифікації, яка коштує помітно дорожче, ніж довідка, яка видавалась раніше прямо на СТО-інсталяторі.
Зрештою, статистика за один лише місяць могла «просісти» і з якихось інших причин, тож варто дослідити, як справи з переобладнанням легковиків «на газ» пішли далі, тобто – у лютому.
Загальна кількість реєстрацій дещо збільшилась: у другому місяці 2020-го до сервісних центрів МВС для «вписування газу» звернулись 2,5 тисячі власників легкових авто. Це більше, ніж у січні (тоді було майже 1,4 тис.), проте значно менше, ніж роком раніше. У лютому 2019-го було зафіксовано 10 тисяч офіційних переобладнань після встановлення газобалонного обладнання.
Що стосується автомобілів, на які найчастіше встановлювали ГБО, то це ВАЗ-2109/99, ВАЗ-2107 і Skoda Fabia.
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…
Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…
Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…
Будь-яка купівля автомобіля - це важлива подія, що вимагає не тільки фінансових інвестицій, а й…
У міру того, як автомобільний ринок еволюціонує, споживачі стають дедалі зацікавленішими в уживаних автомобілях. Це…