Експерт розповів, як коронавірус вплине на український авторинок

Генеральний директор ВААІД Олег Назаренко вважає, що коронавірус COVID-19 істотно вплине на ситуацію на автомобільному ринку України.

Про це він повідомив у коментарі сайту Автоцентр.

За словами експерта, робота автосалонів і СТО буде побудована відповідно до розпоряджень і постанов Кабінету міністрів. Зокрема, про те, щоб не допускати концентрації людей понад 10 осіб одночасно. Більш того, відповідно до постанови Кабміну 211/215 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» передбачено сприяти громадянам користуватися особистим транспортом, тим більше на тлі згортання діяльності ряду видів громадського транспорту.

Крім того, в дилерських центрах проходять обслуговування і ремонтуються не тільки автомобілі приватних осіб, а й транспорт швидкої медичної допомоги та служб МНС, МВС і т.д. тому, салони і СТО на сьогодні не просто працюють, а навіть зобов’язані функціонувати.

«Цілком ймовірно, що ситуація, що склалася може підштовхнути людей до рішення про покупку автомобіля, щоб не користуватися маршрутками і громадським транспортом. Більш того, деякі люди, які збирали гроші на більш дорогий автомобіль можуть зараз прискорити покупку, змінивши вибір на користь більш демократичної моделі, але вже прямо зараз. Також не можна випускати з уваги, що зараз скасовані тендерні процедури, і якщо у МОЗ терміново виникне необхідність поповнити парк швидких або реанімомобілей, то салони повинні працювати», – каже Назаренко.

Очевидно, що в першому півріччі вплив вірусу буде відчутний. Але на тлі зростання перших трьох місяців і можливого бажання українців обзавестися особистим транспортом, який забезпечить їм безпеку пересування і мобільність в умовах, коли громадський транспорт працює нестабільно, спад не буде такий очевидний.

«Основний вплив від коронавірусу, на мою думку, варто очікувати в другому півріччі. Саме тоді позначиться нинішня зупинка виробництв на заводах. Адже виробничо-логістичний ланцюжок займає кілька місяців. Цілком ймовірно, що на деякі моделі попит буде перевищувати пропозицію. Все буде залежати від того, наскільки швидко вирішитися ситуація з пандемією в усьому світі, і як швидко економічна ситуація, звичний уклад життя зможуть повернутися», – підсумував експерт.

Recent Posts

Десять електрокарів, які швидші, ніж ви можете собі уявити

Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…

25.11.2024

Три кросовери, які власники не хочуть продавати навіть через 20 років

Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…

25.11.2024

Десять гібридних автомобілів з мінімальними річними витратами на паливо

Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…

25.11.2024

Що потрібно покласти в багажник автомобіля до приходу зими: водієві на замітку

Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…

25.11.2024

Надійні німецькі кросовери: ТОП-6 компактних моделей

Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…

25.11.2024

Чому не можна глушити двигун одразу після зупинки автомобіля: механік дав відповідь

Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…

25.11.2024