Команда WOG створила серію віртуальних дорожніх знаків,де за основу взяті реальні офіційні знаки, але креативно адаптовані під гостру тему карантину.
Наприклад, знак «затори» доповнився повідомленням «уникайте черг», а зі знаків «дорожні роботи» і «пішохідний перехід» зникли зображення людей, бо всі зараз мають сидіти вдома. «Подорожі чекають всіх одразу після карантину. І чим сумлінніше дотримуватися умов карантину, тим швидше настане час пригод і поїздок», – розповідає Віталій Староминський, директор з маркетингу WOG, передає prportal.
Віталій Старомінський пояснює: «Всі в інтернеті бачили, як бренди змінюють свої логотипи, збільшуючи розрядку і додаючи меседж “Тримай дистанцію”. Ми теж могли написати W O G. Але ми мережа заправних станцій. Тому використали як інструмент креативу те, що близько нашим споживачами — дорожні знаки».
Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…