Цей ГАЗ 24 не має аналогів в світі.
Кузов автомобіля, який отримав назву Цербер, встановлений на просторовій рамі, що є одним цілим з каркасом безпеки. Підвіску для Цербера майстер зібрав вручну. За словами розробника, зламати її практично неможливо. Гумові сайлентблоки він замінив кастомними шарнірами на важелях, що складаються з трьох промислових підшипників.
Автомобіль укомплектували доопрацьованій 5,0-літровою «вісімкою» від Ford, на яку встановили компресор. Це дозволяє агрегату розвивати понад 350 «коней». Але головна «фішка» мотора – величезний крутний момент.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…