В Раді зареєстрували три законопроекти, що стосуються упорядкування структури акцизного податку та ввезення транспортних засобів на митну територію України.
Дехто з експертів вважають загравання з «бляхерами» слабкістю влади.
Так, головний редактор журналу «Україна За кермом» Микола Захаренков каже, що активісти «АЄС» шантажують владу.
«Історія з “євробляхами” – це історія про те, як купка людей схиляє уряд. Спочатку держава бере один закон. Законослухняні громадяни його виконують – розмитнюють свої машини», – каже він.
За його словами, не законослухняні закон не виконують, але саме вони виграють економічно. Це створює прецедент в країні, коли невиконання закону не тільки не карається, але й стимулюється економічно.
Сьогодні автомобілі на механіці поступово відходять у минуле, але на вторинному ринку ще достатньо таких…
Взимку обмерзання автомобіля, який зберігається на вулиці, практично неминуче. Нерідко ця проблема не тільки загрожує…
Седани поступово втрачають позиції, віддаючи лідерство на автомобільному ринку кросоверам. Однак багато українців, як і…
Для водіїв-початківців далеко не кожен автомобіль підходить. Серед іншого досвідчені автомобілісти нерідко відмовляють новачків від…
Японська компанія Subaru ніколи не гналася за естетикою у своїх автомобілях, віддаючи перевагу практичності, продуктивності…
Не випадково автоексперти регулярно нагадують автовласникам про рекомендації виробників у питанні використання того чи іншого…