В Раді зареєстрували три законопроекти, що стосуються упорядкування структури акцизного податку та ввезення транспортних засобів на митну територію України.
Дехто з експертів вважають загравання з «бляхерами» слабкістю влади.
Так, головний редактор журналу «Україна За кермом» Микола Захаренков каже, що активісти «АЄС» шантажують владу.
«Історія з “євробляхами” – це історія про те, як купка людей схиляє уряд. Спочатку держава бере один закон. Законослухняні громадяни його виконують – розмитнюють свої машини», – каже він.
За його словами, не законослухняні закон не виконують, але саме вони виграють економічно. Це створює прецедент в країні, коли невиконання закону не тільки не карається, але й стимулюється економічно.
Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…
Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…
Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…
У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…
В Україні існує своя автомобільна культура, яка не завжди узгоджується з вимогами закону та ПДР.…