Першою в Україні бетонною дорогою Н-31 Дніпро-Решетилівка можна буде проїхатися уже до кінця 2020 року.
Про це повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій у соцмережі Facebook.
«Перша бетонна дорога буде здана в експлуатацію до кінця 2020 року <…> Ще два роки тому дорога Н-31 Дніпро-Решетилівка виглядала як декорація до фільму про апокаліпсис. <…> Пересування по такій дорозі створювало небезпеку для водія, і завдавало шкоди транспортному засобу», – написав очільник відомства.
Міністр відзначив, що в рамках будівництва бетонки в Полтавській області було споруджено 4 мости, 8 шляхопроводів, 14 пішохідних переходів та 3 об’їзди населених пунктів.
За словами експертів, вартість будівництва цементобетонних доріг вища ніж асфальтобетонних, але їх потрібно рідше ремонтувати, а значить експлуатація обійдеться дешевше. За оцінкою компанії HeidelbergCement AG, витрати на будівництво та експлуатацію зрівняються протягом 10 років, а далі цементна дорога буде вигідніша.
Для водіїв-початківців далеко не кожен автомобіль підходить. Серед іншого досвідчені автомобілісти нерідко відмовляють новачків від…
Японська компанія Subaru ніколи не гналася за естетикою у своїх автомобілях, віддаючи перевагу практичності, продуктивності…
Не випадково автоексперти регулярно нагадують автовласникам про рекомендації виробників у питанні використання того чи іншого…
З появою електромобілів на авторинку стала популярною думка, що ремонтувати і обслуговувати машини на електричній…
У 2025 році на ринок виходять сотні нових моделей авто, але далеко не всі вони…
Хетчбеки користуються популярністю завдяки поєднанню доступності, економічності та практичності. Особливо високий на них попит серед…