Першою в Україні бетонною дорогою Н-31 Дніпро-Решетилівка можна буде проїхатися уже до кінця 2020 року.
Про це повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій у соцмережі Facebook.
«Перша бетонна дорога буде здана в експлуатацію до кінця 2020 року <…> Ще два роки тому дорога Н-31 Дніпро-Решетилівка виглядала як декорація до фільму про апокаліпсис. <…> Пересування по такій дорозі створювало небезпеку для водія, і завдавало шкоди транспортному засобу», – написав очільник відомства.
Міністр відзначив, що в рамках будівництва бетонки в Полтавській області було споруджено 4 мости, 8 шляхопроводів, 14 пішохідних переходів та 3 об’їзди населених пунктів.
За словами експертів, вартість будівництва цементобетонних доріг вища ніж асфальтобетонних, але їх потрібно рідше ремонтувати, а значить експлуатація обійдеться дешевше. За оцінкою компанії HeidelbergCement AG, витрати на будівництво та експлуатацію зрівняються протягом 10 років, а далі цементна дорога буде вигідніша.
Автомобільні штрафи в Україні є звичайною справою, від якої ніхто, на жаль, не застрахований. Причому…
Автомобільні штрафи в Україні є частим явищем, від яких ніхто з водіїв не застрахований. Через…
Серед водіїв існують суперечки з приводу того, чи можна їздити на автомобілі з увімкненим світлом…
Квітень показав аномальні тенденції на українському автомобільному ринку. Зокрема, статистичні агентства зафіксували зростання угод з…
Українським автомобілістам відомо про заборони не тільки паркуватися в деяких місцях, а й навіть зупинятися.…
В Україні серед водіїв поширена думка, що робити зі своїм авто вони вільні що завгодно.…