Новини

На «Богдан Моторс» зробили гучну заяву про автовиробництво в Україні

Днями у Верховній Раді України був зареєстрований проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості».

Коментуючи загальну спрямованість законопроекту №3739, яким передбачено обов’язковий відсоток локалізації виробництва на території України для участі у державних закупівлях, у АТ «АК «Богдан Моторс» підкреслили, що компанія вже кілька років поспіль ініціює дискусії щодо необхідності прийняття законодавчих актів з регулювання ринку державних закупівель у частині громадського та комунального транспорту. Саме «Богдан Моторс» разом з іншими лідерами галузі виступає з такою ініціативою щонайменше останні три роки, повідомляє пресслужба компанії.

«Встановлення вимог щодо обов’язкової локалізації виробництва – абсолютно нормальна практика з точки зору розвитку виробництва та економіки держави у цілому. Досвід пандемії вірусу COVID-19 показав, наскільки вразливими можуть бути економіки країн, чиї виробничі потужності та ринки надто пов’язані з імпортом. Припинення транскордонного постачання комплектуючих за обставин форс-мажору ланцюговою реакцією б’є по виробниках та споживачах у інших країнах. Тож, чим більшого рівня локалізації буде досягнуто у виробництві техніки, тим більш стресостійкою буде і вітчизняна машинобудівна галузь, і економіка країни», – кажуть у компанії.

Що стосується конкретних цифр з локалізації виробництва громадського та комунального транспорту, то позиція «Богдан Моторс» у цьому питанні є такою: при встановленні вимог до локалізації виробництва того чи іншого виду транспорту слід обов’язково враховувати загальний рівень розвитку в Україні виробництва комплектуючих та агрегатів до них. Наприклад, станом на 2020 рік АТ «АК «Богдан Моторс» за участі вітчизняних партнерів готове випускати тролейбуси з рівнем локалізації понад 50%. І, на думку компанії, саме такою і повинна бути вимога до локалізації виробництва тролейбусів в Україні, оскільки українськими підприємствами вже проведена робота з виробництва вітчизняних тягових двигунів, струмоприймачів, систем керування тяговими двигунами, вузлів зчленування та інших складових. При цьому «Богдан Моторс» не є монополістом і здорова конкуренція на ринку з виробництва тролейбусів – вже реальність сьогодення в Україні.

У «Богдан Моторс» вважають, що заходи з запровадження обов’язкової локалізації на ринку державних закупівель у частині громадського та комунального транспорту сприятимуть підйому внутрішнього виробництва та створення фундаментальних умов для українського бізнесу у ситуації, коли навколишні ринки цілком прогнозовано введуть протекційні заходи. Імплементація пріоритетності для українських підприємств дозволить зупинити деіндустріалізацію країни та падіння росту ВВП.

Введення локалізації дозволить завантажити українські підприємства та залишати податки в Україні. Запуск такої ініціативи також сприятиме вкладенню додаткових закордонних інвестицій у виробництво вузлів , частин, та агрегатів на території України. А це додаткові робочі місця та додаткові надходження у бюджети усіх рівнів.

 

Recent Posts

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025

Фари Mercedes стануть замінюваними: власники авто зможуть економити

Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…

18.12.2025

Штраф за їзду з увімкненим світлом в салоні: правда чи міф

Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…

18.12.2025

ТОП-4 бренди авто, що реально проходять понад 400 000 км

Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…

18.12.2025

Яку оливу заливати в старий двигун: поради фахівців

З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…

18.12.2025

ТОП-5 авто, кузов яких не боїться іржі більше 15 років

Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…

18.12.2025