Днями у Верховній Раді України був зареєстрований проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості».
Коментуючи загальну спрямованість законопроекту №3739, яким передбачено обов’язковий відсоток локалізації виробництва на території України для участі у державних закупівлях, у АТ «АК «Богдан Моторс» підкреслили, що компанія вже кілька років поспіль ініціює дискусії щодо необхідності прийняття законодавчих актів з регулювання ринку державних закупівель у частині громадського та комунального транспорту. Саме «Богдан Моторс» разом з іншими лідерами галузі виступає з такою ініціативою щонайменше останні три роки, повідомляє пресслужба компанії.
«Встановлення вимог щодо обов’язкової локалізації виробництва – абсолютно нормальна практика з точки зору розвитку виробництва та економіки держави у цілому. Досвід пандемії вірусу COVID-19 показав, наскільки вразливими можуть бути економіки країн, чиї виробничі потужності та ринки надто пов’язані з імпортом. Припинення транскордонного постачання комплектуючих за обставин форс-мажору ланцюговою реакцією б’є по виробниках та споживачах у інших країнах. Тож, чим більшого рівня локалізації буде досягнуто у виробництві техніки, тим більш стресостійкою буде і вітчизняна машинобудівна галузь, і економіка країни», – кажуть у компанії.
Що стосується конкретних цифр з локалізації виробництва громадського та комунального транспорту, то позиція «Богдан Моторс» у цьому питанні є такою: при встановленні вимог до локалізації виробництва того чи іншого виду транспорту слід обов’язково враховувати загальний рівень розвитку в Україні виробництва комплектуючих та агрегатів до них. Наприклад, станом на 2020 рік АТ «АК «Богдан Моторс» за участі вітчизняних партнерів готове випускати тролейбуси з рівнем локалізації понад 50%. І, на думку компанії, саме такою і повинна бути вимога до локалізації виробництва тролейбусів в Україні, оскільки українськими підприємствами вже проведена робота з виробництва вітчизняних тягових двигунів, струмоприймачів, систем керування тяговими двигунами, вузлів зчленування та інших складових. При цьому «Богдан Моторс» не є монополістом і здорова конкуренція на ринку з виробництва тролейбусів – вже реальність сьогодення в Україні.
У «Богдан Моторс» вважають, що заходи з запровадження обов’язкової локалізації на ринку державних закупівель у частині громадського та комунального транспорту сприятимуть підйому внутрішнього виробництва та створення фундаментальних умов для українського бізнесу у ситуації, коли навколишні ринки цілком прогнозовано введуть протекційні заходи. Імплементація пріоритетності для українських підприємств дозволить зупинити деіндустріалізацію країни та падіння росту ВВП.
Введення локалізації дозволить завантажити українські підприємства та залишати податки в Україні. Запуск такої ініціативи також сприятиме вкладенню додаткових закордонних інвестицій у виробництво вузлів , частин, та агрегатів на території України. А це додаткові робочі місця та додаткові надходження у бюджети усіх рівнів.
Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…
Як відомо, поліція в Україні має право зупиняти транспортні засоби, але винятково за наявності певних…
Зимова експлуатація автомобіля і так несе в собі низку ризиків, а додаткові помилки з боку…
Найближчим часом в Україні з'явиться нова заборона для автомобілістів. Законопроєкт №9642 внесено до Верховної Ради,…
Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…