Річковий транспорт є альтернативним дешевшим видом транспортування, що може успішно розвантажити дороги, а його сезонність, активний період якої триває майже 9 місяців, суттєво не впливає на рентабельність.
Про це у коментарі УНН розповів президент Центру аграрної логістики та інфраструктури Владислав Белах.
«Річка може взяти на себе 20-30%, якщо розвивати річковий транспорт і водну логістику, додавати зерноправи. Завантаженість доріг безпосередньо поєднана з тим, що якийсь період залізниця не працює, так як треба, відсутня річка. Якщо брати з точки зору вартості, то вартість перевезень по річці може бути дешевшою, ніж перевезення автотранспортом. У цивілізованому світі перевезення автотранспортом найдорожче. Річка одна з найдешевших», – зазначив експерт.
Також Белах наголосив, що вантажовідправник керується виключно вартістю і швидкістю, тож якщо надати йому опцію внутрішнього водного транспорту, то частину вантажів він буде відправляти річкою.
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…