Categories: Новини

В Україні хочуть ввести нову плату за авто: важливі подробиці

Введення Україною утилізаційного збору на ввезення російських автомобілів сприятиме скасуванню аналогічного збору, введеного російською стороною щодо продукції українського автопрому. Таку думку в інтерв’ю УНІАН висловив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.

За його словами, для України введення утилізаційного збору лише на російські автомобілі – це ідеальне рішення. «Я вважаю, що це певна перемога автоімпортерів і ділерів. Як відомо, на сайті Мінекології висів проект постанови про введення утилізаційного збору на всі без винятку автомобілі, що імпортуються до України. Таке рішення було пролобійоване асоціацією «Укравтопром», яка виступала за обмеження імпорту автомобілів до України за допомогою утилізаційного збору. ВААІД же виступав за введення збору лише щодо російських автомобілів, що стане адекватною реакцією України на застосування утилізаційного збору до українських автомобілів з боку Росії. Після цього Україна і Росія зможуть домовитися про взаємне невизнання цього обмежувального заходу, і проблему для автовиробників обох країн буде знято», – пояснив О.Назаренко.

При цьому він нагадав, що голова колегії Євразійської економічної комісії Віктор Христенко вже заявив про те, що між Україною і Росією розпочалися переговори про гармонізацію торговельного законодавства. «З огляду на те, що Україна підписала меморандум про співпрацю з Митним союзом, на Україну будуть поширені такі самі умови торгівлі, які діють усередині Митного союзу. Таким чином, щодо українських автомобілів буде скасовано утилізаційний збір, а ми у свою чергу скасуємо його щодо Росії. Але якби сьогодні цей збір Україною не було введено, ми опинилися б в ролі прохача, тоді як тепер ми можемо почуватися на рівних у переговорах з РФ», – відзначає О.Назаренко.

Підсумовуючи, він підкреслив, що поширення утилізаційного збору на всі без винятку автомобілі, що ввозяться до України, серйозно ускладнило б відносини нашої країни з найважливішими торговельними партнерами. «Це посварило б Україну з ЄС, Японією, США і Південною Кореєю. У результаті могли б серйозно постраждати українські експортери, щодо яких могли бути прийняті у відповідь обмежувальні заходи. У першу чергу це торкнулося б українських металургів», – сказав глава ВААІД.

Share
автор
Kosar Denys

Recent Posts

Чотири погані бензинові мотори, які надовго заженуть вас на СТО і залишать без штанів

Колись автомобілебудівні компанії малювали рай: невеликі бензинові двигуни мали бути і тяговитими, і економними. Але…

13.08.2025

Ці вживані Volkswagen зараз розлітаються як гарячі пиріжки: ось чому

На вторинному ринку не так багато брендів, які охоплюють одразу і студентів, і батьків трьох…

13.08.2025

Затишшя перед бурею: українцям радять до вихідних перевірити тиск у шинах своїх автівок

Цього тижня в Україні спека трохи вщухла, але вже ближче до вихідних у більшості регіонів…

13.08.2025

Усе життя з однією машиною: які моделі водії тримають понад 15 років

Поки одні міняють авто кожні п’ять років, інші їздять на одному десятиліттями. Видання GO пише…

13.08.2025

Чи може поліцейський встановити перевищення швидкості «на око»: що робити водієві в такій ситуації

Деякі українські водії хоч стикалася з фразою поліцейскього: «Ви їхали занадто швидко, я це бачив».…

13.08.2025

Mercedes б’є на сполох: через електрокари ЄС ризикує «врізатись у глуху стіну на повній швидкості»

Гендиректор Mercedes Ола Келленіус жорстко розкритикував плани ЄС заборонити бензинові й дизельні авто з 2035…

13.08.2025