Categories: Новини

В Україні хочуть ввести нову плату за авто: важливі подробиці

Введення Україною утилізаційного збору на ввезення російських автомобілів сприятиме скасуванню аналогічного збору, введеного російською стороною щодо продукції українського автопрому. Таку думку в інтерв’ю УНІАН висловив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.

За його словами, для України введення утилізаційного збору лише на російські автомобілі – це ідеальне рішення. «Я вважаю, що це певна перемога автоімпортерів і ділерів. Як відомо, на сайті Мінекології висів проект постанови про введення утилізаційного збору на всі без винятку автомобілі, що імпортуються до України. Таке рішення було пролобійоване асоціацією «Укравтопром», яка виступала за обмеження імпорту автомобілів до України за допомогою утилізаційного збору. ВААІД же виступав за введення збору лише щодо російських автомобілів, що стане адекватною реакцією України на застосування утилізаційного збору до українських автомобілів з боку Росії. Після цього Україна і Росія зможуть домовитися про взаємне невизнання цього обмежувального заходу, і проблему для автовиробників обох країн буде знято», – пояснив О.Назаренко.

При цьому він нагадав, що голова колегії Євразійської економічної комісії Віктор Христенко вже заявив про те, що між Україною і Росією розпочалися переговори про гармонізацію торговельного законодавства. «З огляду на те, що Україна підписала меморандум про співпрацю з Митним союзом, на Україну будуть поширені такі самі умови торгівлі, які діють усередині Митного союзу. Таким чином, щодо українських автомобілів буде скасовано утилізаційний збір, а ми у свою чергу скасуємо його щодо Росії. Але якби сьогодні цей збір Україною не було введено, ми опинилися б в ролі прохача, тоді як тепер ми можемо почуватися на рівних у переговорах з РФ», – відзначає О.Назаренко.

Підсумовуючи, він підкреслив, що поширення утилізаційного збору на всі без винятку автомобілі, що ввозяться до України, серйозно ускладнило б відносини нашої країни з найважливішими торговельними партнерами. «Це посварило б Україну з ЄС, Японією, США і Південною Кореєю. У результаті могли б серйозно постраждати українські експортери, щодо яких могли бути прийняті у відповідь обмежувальні заходи. У першу чергу це торкнулося б українських металургів», – сказав глава ВААІД.

Recent Posts

Штраф 510 гривень: скільки пального українським водіям заборонено перевозити в автомобілі

В умовах постійного зростання цін на автомобільне пальне українські водії часто набувають звички купувати бензин…

08.05.2024

Штраф 340 гривень: де водіям за новими ПДР тепер не можна зупиняти автомобіль

Багато водіїв випустили з уваги нещодавні зміни до Правил дорожнього руху (ПДР), які, серед іншого,…

08.05.2024

Яку кнопку водієві не можна натискати в автомобілі під час дощу

Дощі є для водіїв автомобілів особливим викликом, пов'язаним із загрозами безпеці. При цьому автомобілістам у…

08.05.2024

Штраф 63 000 гривень і позбавлення прав: де водіям заборонено курити за кермом

Багато автомобілістів в Україні не позбавлені шкідливих звичок, серед яких осібно стоїть куріння. Часто на…

08.05.2024

Кого з водіїв поліції не можна штрафувати за їзду без страховки

В Україні поліс страхування ОСЦПВ є одним із трьох документів, які водієві слід завжди мати…

08.05.2024

Ніколи не купуйте їх: 7 ознак проблемного автомобіля

Під час вибору вживаного авто слід звертати увагу на цілу низку чинників, щоб надалі не…

07.05.2024