Північноамериканський підрозділ компанії Nissan вигадав незвичайний спосіб збільшити продажі нового кроссовера Rogue, відомого в Україні як X-Trail.
У США було схвалено рішення збільшити продажі нового Nissan Rogue шляхом проведення тест-драйву одного з його головних конкурентів – кроссовера Toyota RAV4. Причому робити це зібралися в дилерських центрах компанії Nissan.
«Ми знаємо, коли покупці будуть порівнювати лоб в лоб ці дві моделі, вони будуть в захваті від того, наскільки хороший новий Rogue, і їх приверне вартість нашого кроссовера. Тоді у клієнта не буде жодного шансу купити не той автомобіль », – наводить Automotive News слова віце-президента Nissan з продажу Джуді Уїллер.
Відзначається, що ще в минулому році в США було продано понад 350 тис.кросоверів Nissan Rogue, а модель Toyota RAV4 за той же термін розійшлася в кількості 448 тис. одиниць. З появою нового покоління Rogue в компанії сподіваються наблизитися до таких результатів, як марка Toyota.
Читайте також: У мережі показали салон нового електричного Chevrolet Bolt 2022
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…