Північноамериканський підрозділ компанії Nissan вигадав незвичайний спосіб збільшити продажі нового кроссовера Rogue, відомого в Україні як X-Trail.
У США було схвалено рішення збільшити продажі нового Nissan Rogue шляхом проведення тест-драйву одного з його головних конкурентів – кроссовера Toyota RAV4. Причому робити це зібралися в дилерських центрах компанії Nissan.
«Ми знаємо, коли покупці будуть порівнювати лоб в лоб ці дві моделі, вони будуть в захваті від того, наскільки хороший новий Rogue, і їх приверне вартість нашого кроссовера. Тоді у клієнта не буде жодного шансу купити не той автомобіль », – наводить Automotive News слова віце-президента Nissan з продажу Джуді Уїллер.
Відзначається, що ще в минулому році в США було продано понад 350 тис.кросоверів Nissan Rogue, а модель Toyota RAV4 за той же термін розійшлася в кількості 448 тис. одиниць. З появою нового покоління Rogue в компанії сподіваються наблизитися до таких результатів, як марка Toyota.
Читайте також: У мережі показали салон нового електричного Chevrolet Bolt 2022
Водіння автомобіля часто пов'язане з різного роду стресами. Тому в Україні нікого не здивуєш водієм,…
Юристи б'ють на сполох через почастішання випадків незаконного притягнення водіїв за одне дріб'язкове порушення. Деяким…
Іноді зміни в ПДР в Україні проходять повз увагу водіїв, що потім створює масу непорозумінь…
У разі зупинки автомобіля поліцейськими, останні іноді можуть поводитися грубо або зухвало, провокуючи водія на…
Практично кожен автовласник хотів би, щоб його машина служила йому якомога довше. Однак довговічність автомобіля…
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…