Північноамериканський підрозділ компанії Nissan вигадав незвичайний спосіб збільшити продажі нового кроссовера Rogue, відомого в Україні як X-Trail.
У США було схвалено рішення збільшити продажі нового Nissan Rogue шляхом проведення тест-драйву одного з його головних конкурентів – кроссовера Toyota RAV4. Причому робити це зібралися в дилерських центрах компанії Nissan.
«Ми знаємо, коли покупці будуть порівнювати лоб в лоб ці дві моделі, вони будуть в захваті від того, наскільки хороший новий Rogue, і їх приверне вартість нашого кроссовера. Тоді у клієнта не буде жодного шансу купити не той автомобіль », – наводить Automotive News слова віце-президента Nissan з продажу Джуді Уїллер.
Відзначається, що ще в минулому році в США було продано понад 350 тис.кросоверів Nissan Rogue, а модель Toyota RAV4 за той же термін розійшлася в кількості 448 тис. одиниць. З появою нового покоління Rogue в компанії сподіваються наблизитися до таких результатів, як марка Toyota.
Читайте також: У мережі показали салон нового електричного Chevrolet Bolt 2022
Прихід зими створює для українських автомобілістів складні умови експлуатації транспортного засобу. Найгірше, якщо машина просто…
З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…
Найближчим часом в Україні можуть з'явитися нові підстави для позбавлення водійських прав. Відповідний законопроєкт уже…
У США іноді можна побачити припарковані автомобілі з пластиковими пакетами, одягненими на дзеркала заднього виду.…
Уже майже три роки в Україні продовжує діяти воєнний стан, а з ним і блокпости…
Зупинка автомобіля поліцією і подальше спілкування з правоохоронцями мало кому з українських водіїв приносить задоволення.…