Південнокорейська компанія SsangYong Motors оголосила про своє банкрутство і подала відповідну заяву в суд Сеула. Автовиробник не зміг погасити борг розміром 54,4 млн. доларів.
Фінансові проблеми у SsangYong почалися ще навесні, а епідемія коронавіруса і падіння продажів тільки погіршили ситуацію і стали каталізатором банкрутства. Компанія демонструє збитки ось уже 15 місяців.
На додаток, індійський концерн Mahindra & Mahindra, що володіє контрольним пакетом акцій SsangYong, в останній момент відмовився від інвестицій в розмірі 423 млн. доларів.
До речі, саме Mahindra & Mahindra викупила 74,65% акцій SsangYong після попереднього банкрутства в 2011 році. Однак остаточно оздоровити корейську компанію за дев’ять років так і не вдалося.
Рятувати SsangYong не поспішають не тільки його власники, а й уряд Південної Кореї. Чиновники навчені гірким досвідом GM Korea (колишнього Daewoo) – в компанію влили 750 млн. доларів в обмін на розвиток виробництва, проте вона поступово скорочує робочі місця.
Тепер у SsangYong є три місяці, щоб знайти нових власників або домовитися з кредиторами про реструктуризацію боргу. Проте, корейська компанія продовжує презентувати нові моделі.
Читайте також: Ford готує недорогого конкурента Toyota Highlander і Mazda CX-9
Придбання автомобіля - це саме по собі відповідальне завдання, до якого не варто підходити легковажно.…
Більшість автовиробників рекомендує автовласникам проводити повну заміну моторної оливи в двигуні кожні 15 000 кілометрів.…
Складно знайти людину, яка краще розуміється на надійності автомобілів, ніж механік із багаторічним досвідом роботи.…
Ремінь ГРМ в автомобілі є важливим елементом, хоч і залишається при цьому витратним матеріалом, що…
Замерзле лобове скло автомобіля взимку стає чи не найбільш дратівливою проблемою для водіїв, яким доводиться…
Є думка, що автомобілі білого кольору менш практичні, оскільки на них добре видно забруднення та…