На честь свого 35-річчя компанія Geely змінила власний логотип.
Кардинальних змін, правда, не відбулося – помінялися шрифт і колір. Таке рішення журналісти з Autohome назвали кроком в майбутнє «з більш професійним ставленням».
Чому ж синій колір змінили на елегантний сірий? Це пояснили тим, що «зоряне небо» – лише один з відтінків сірого. Але в той же час сірий символізує інклюзивність, лаконічність і нейтральність підходу до роботи.
Строгість сірого кольору дозволяє йому завжди бути актуальним. Крім того, він асоціюється з високими технологіями, всесвіту і дослідженнями.
Зміну логотипу не було широко висвітлено в ЗМІ, але в компанії з радістю відповідають на питання журналістів про редизайн, заявляючи, що зробили його самі.
Читайте також: У Китаї випустять стильний пікап для молоді
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…
В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…
Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…