На честь свого 35-річчя компанія Geely змінила власний логотип.
Кардинальних змін, правда, не відбулося – помінялися шрифт і колір. Таке рішення журналісти з Autohome назвали кроком в майбутнє «з більш професійним ставленням».
Чому ж синій колір змінили на елегантний сірий? Це пояснили тим, що «зоряне небо» – лише один з відтінків сірого. Але в той же час сірий символізує інклюзивність, лаконічність і нейтральність підходу до роботи.
Строгість сірого кольору дозволяє йому завжди бути актуальним. Крім того, він асоціюється з високими технологіями, всесвіту і дослідженнями.
Зміну логотипу не було широко висвітлено в ЗМІ, але в компанії з радістю відповідають на питання журналістів про редизайн, заявляючи, що зробили його самі.
Читайте також: У Китаї випустять стильний пікап для молоді
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…
Поліція Сумщини звернулась до водіїв з застереженням щодо участі у сумнівних угодах щодо пригону вживаних…
Ціни на бензин в Україні і так непомірно високі, та й ще продовжують постійно підвищуватись.…