Categories: GeelyНовини

Geely змінила логотип

На честь свого 35-річчя компанія Geely змінила власний логотип.

Кардинальних змін, правда, не відбулося – помінялися шрифт і колір. Таке рішення журналісти з Autohome назвали кроком в майбутнє «з більш професійним ставленням».

Чому ж синій колір змінили на елегантний сірий? Це пояснили тим, що «зоряне небо» – лише один з відтінків сірого. Але в той же час сірий символізує інклюзивність, лаконічність і нейтральність підходу до роботи.

Строгість сірого кольору дозволяє йому завжди бути актуальним. Крім того, він асоціюється з високими технологіями, всесвіту і дослідженнями.
Зміну логотипу не було широко висвітлено в ЗМІ, але в компанії з радістю відповідають на питання журналістів про редизайн, заявляючи, що зробили його самі.

Читайте також: У Китаї випустять стильний пікап для молоді

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025