Компанія Skoda представила нове, четверте за рахунком покоління моделі Fabia. Зі зміною генерації автомобіль вийшов на новий рівень – як в плані дизайну, так і оснащення. Масштабні зміни повинні дозволити компактному “чеху” повернути собі місце під сонцем в В-сегменті, який сповнений грізних конкурентів.
Зовні Skoda Fabia IV близька до інших сучасних моделей марки – зокрема, ліфтбеку Octavia A8 і електрокросоверу Enyaq iV. Автомобіль отримав знайому хромовану радіаторну решітку з премикающими до неї “злими” фарами і витягнуті задні ліхтарі складної форми. Як і у попередниці, краї кузова у нової Фабії мають гострі форми, а ось силует – плавний і спокійний. Завдяки останньому, а також ряду нових аеродинамічних елементів, коефіцієнт Cd у Fabia нового покоління дорівнює всього 0,28 – це кращий автомобіль в класі.
У новому поколінні Фабія використовує вже іншу – MQB-A0 Volkswagen Group, таке шасі лежить в основі Audi A1 Sportback, Seat Ibiza і Volkswagen Polo.Такой “переїзд” позитивно позначився на розмірах машини: довжина збільшилася до 4 108 мм (+111 мм) , а розмір колісної бази до 2564 мм (+94 мм). Як висновок, зріс простір в салоні, плюс додав у місткості і багажник – тепер його обсяг складає 380 л (+50 л).
Усередині Fabia IV також пішла по стопах останньої Октавії: схожа архітектура передньої панелі, аналогічне двухспицеве кермо, головний акцент також зроблений на центральному екрані мультимедіа – у топових версій його розмір становить 9 дюймів, у модифікацій простіше – 6,2 або 8,2 дюйма. Інформаційно-розважальна система дозволяє створювати точку доступу Wi-Fi для гаджетів водія і пасажирів, плюс є цифрова 10,25-дюймова приборка, правда, доступна в якості опції. Абсолютна ж новинка для Фабії – двозонний клімат.
Згідно з європейським законодавством, Fabia тепер пропонує вищий рівень безпеки навіть в початкових комплектаціях – компакт автоматично гальмує при виявленні перешкод, а в разі аварії люди в авто будуть захищені 6 подушками безпеки. Список опцій – більш щедрий, ніж раніше, і вперше в нього увійшли, крім згаданих “плюшок” вище, адаптивний круїз-контроль, обігрівачі керма і лобового скла, а також панорамний дах.
Нове покоління Fabia дебютувало виключно з бензиновими двигунами. Базовим мотором є трициліндровий атмосферний агрегат 1.0 потужністю 65 або 80 к.с., на сходинку вище знаходиться 1,0-літровий TSI потужністю 95 або 110 к.с., а на вершині лінійки – 1.5 TSI, який видає 150 к.с. і 250 Нм. Трансмісії на вибір – 5- або 6-швидкісна МКПП, а також 7-ступінчаста DSG.
Комерційний дебют нової Фабії на європейському ринку відбудеться влітку цього року. Поки модель представлена лише в кузові хетчбек, пізніше до неї також приєднається універсал, Fabia Combi.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…