Українські військові отримали самохідні артилерійські установки M109.
Однією з останніх варіантів модернізацій цієї САУ в армії США є M109A6 Paladin. Це четверта модернізація оригінальної самохідної гаубиці, яка надійшла на озброєння армії США у 1992 році. При тому, що корпус та підвіска залишилися, як у попередньої моделі М109, проте решта обладнання САУ «Паладін» зазнало суттєвих змін. Зокрема, на неї встановили нову радіостанцію, автоматизовану систему управління вогнем, бортовий балістичний обчислювач і навігаційну систему та приймач космічної радіонавігаційної системи NAVSTAR.
Механізм управління вогнем самостійно надає гаубиці потрібний кут піднесення та горизонтального наведення, орієнтуючись на оброблену датчиками інформацію.
Основним озброєнням цієї самохідної установки є 155-мм гаубиця М284 з довжиною ствола 39 калібрів, встановлена в башті на гарматному лафеті М182А1. Дальність стрільби при використанні звичайного пострілу становить 24000 м, при веденні вогню активно-реактивними снарядами дальність стрільби збільшується до 30000 м.
Заряджання здійснюється автоматичною гідравлічною системою, проте можливе встановлення й напівавтоматичної системи заряджання. Максимальна скорострільність «Паладіна» складає до 4 пострілів за хвилину. Як додаткове озброєння праворуч на башті самохідної гаубиці змонтований 12,7-мм кулемет М2.
Екіпаж складається з чотирьох осіб: командира, механіка-водія, навідника та заряджаючого. M109A6 Paladin здатна діяти самостійно без сторонньої технічної допомоги.
Самохідна гаубиця обладнана системою захисту від зброї масового ураження, індивідуальними засобами захисту екіпажу та системою кондиціювання повітря. Додатковий захист від уламків броні, що утворюються під час потрапляння в башту снарядів, забезпечує внутрішня обшивка з кевлару.
Гаубиця M109A6 Paladin здатна рухатися з максимальною швидкістю 70 км/год, а запас ходу становить 405 км.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…