Автомобіль 1984 року випуску, пофарбований в рідкісний колір, «дожив» до наших днів практично в ідеальному стані, інформує Автовод.
Так вийшло, що радянські автомобілі практично ніколи не фарбували в колір металік. Одним з перших заводів, який почав застосовувати на своїх моделях так звані “рефлексні емалі” став АЗЛК. Ще в 1974-1975 роках демонструвалися дослідні зразки автомобілів, пофарбовані експериментальними металіками “Орфей” і “Снігова королева”. Це було задовго до АвтоВАЗу і ГАЗу, тому саме АЗЛК став першопрохідцем на цьому терені. Ще в 1977 році невеликими партіями з конвеєра московського підприємства стали автомобілі, пофарбовані в емалі “Алігатор” (зелений), “Садко” (синій) і “Форель (блакитний)” виробництва німецького концерну Herberts.
Поступово попит на такого забарвлення «Москвичі» зростав. Багато в чому це пояснювалося експортом “Москвичів” за кордон, хоча деякі такі машини все ж залишалися і в СРСР. Проте, в наші дні просто знайти “Москвич”, пофарбований в заводській металік – велика рідкість. Не кажучи вже про машину в хорошому стані! Тим дивніше, що в Києві вдалося відшукати один такий седан, який дожив до наших днів і зберігся як новенький.
На незвичайний автомобіль звернув увагу блогер з ніком Roma-Urraco. За його словами, йому вдалося знайти і придбати «Москвич-2140» 1984 року випуску, пофарбований в сріблясту емаль “Снігова королева”. Завдяки дбайливій експлуатації автомобіля (авто їздило лише влітку), а також гаражному зберігання, стан “Москвича” можна назвати ідеальним. Пробіг машини на момент виявлення – 15 957 км.
Кузов “Москвича” забарвлений в емаль виробництва німецької фірми Glasurit (зараз входить в концерн BASF), що підтверджується клеймом на зворотному боці кришки багажника. Цікаво, що зазвичай на радянських автомобілях виробництва АЗЛК використовувалася інша фарба – югославської фірми Helios. Так що даний 2140 – рідкісна знахідка подвійно. Що ж до стану машини, то крім гаражного зберігання вона отримала комплексну антикорозійну обробку, зробленою ще за часів СРСР. А на початку 90-х років машину і зовсім законсервували.
Під капотом сріблястого 2140 встановлений 1,5-літровий бензиновий мотор УЗАМ-412Д. Двигун розвиває 68 к.с. і здатний споживати бензин А-76, що зроблено заради полегшення експлуатації машини в сільській місцевості. Трансмісія – 4-ступінчаста МКПП.
Стан салону “Москвича” також ідеальний. Все збереглося практично в тому вигляді, в якому було в день покупки: ні потертостей, ні дірок.
Цікава деталь: на автомобілі досі працює заводське радіо. Також в машині збереглись талон техогляду, який сріблястий седан востаннє проходив у 1992 році, набір документів, включаючи сервісну книжку, ліхтар-переноска, радянський манометр, а в багажнику – набір оригінальних інструментів і запасне колесо.
За скільки саме був куплений автомобіль, невідомо. Але те, що знахідка унікальна – факт.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…