Ведучі YouTube-каналу Сarwow вирішили влаштувати перегони на величезних 44-тонних тягачах Mercedes-Benz і Scania.
Блогери влаштували гонку без причепа в заїзді на 402 метра, а потім порівняли динаміку розгону вже на завантажених фурах на аналогічній дистанції. Також була влаштована серія заїздів «з ходу» і оцінена ефективність гальмування автопоїздів.
У заїздах брали участь безкапотні тягачі, обладнані дизельними силовими установками, що поєднуються з 12-ступінчастою АКПП і заднім приводом. Обидві вантажівки обладнані допоміжної віссю-лінивцем.
Німецький Mercedes-Benz Actros обладнаний 10,7-літровим 480-сильним шестициліндровим турбодвигуном OM470 розвиває крутний момент 2200 Нм. Scania R500 може похвалитися 13,0-літровим 500-сильним шестициліндровим турбодвигуном з крутним моментом 2550 Нм.
Незважаючи на те, що вантажівки відрізняються за вихідними характеристиками дуель, видалася захоплюючою. Тягачі без причепів на дистанції в чверть милі прийшли до фінішу з різницею 0,1 секунди, але більш цікаві результати вийшли в ході заїзду автопоїздів спорядженою масою 44 тонни. Хоча таких повільних дрег заїздів блогери ще не влаштовували.
Читайте також: Названо найбільш проблемні авто з пробігом, які часто ламаються
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…