Кабінетом Міністрів України була схвалена Стратегія підвищення рівня безпеки дорожнього руху В Україні на період до 2024 року. Основна мета стратегії – знизити смертність від ДТП мінімум на 30%.
Про це у своєму Telegram-каналі повідомив народний депутат Олексій Гончаренко.
Готували Стратегію спираючись на статистику Національної поліції, згідно з якою в 2019 році в Україні зареєстровано 160 675 ДТП, з них 26 052 – із загиблими або травмованими (загинули 3454 чоловік і травмовано 32 736). Понад 33% загиблих і / або травмованих в ДТП в 2019 році – це пішоходи (1261 людина загинула і 8005 травмовано). У 2019 на автомобільних дорогах України загинули 164 дитини і травмовані 4435 дітей у віці до 18 років.
Національна поліція проаналізувала статистику та виявила, що основними причинами ДТП є:
– перевищення безпечної швидкості – 34%;
– порушення правил маневрування – 22%;
– недотримання дистанції – 8%;
– порушення правил проїзду перехрестя – 8%;
– порушення правил проїзду пішохідних переходів – 6%;
– керування транспортним засобом в нетверезому стані – 3,23%;
– виїзд на смугу зустрічного транспорту – 1,35%.
Читайте також: Рейтинг автомобілів, які іржавіють швидше ніж інші авто
Для того, щоб Стратегія була втілена в життя планують:
– цифровізация і впровадження інтелектуальної транспортної системи в систему управління безпекою дорожнього руху;
– розвиток сучасної інфраструктури безпеки;
– створення умов і правил на ринку перевезень, що виключають ігнорування безпеки з боку перевізників;
– створення системи ефективної і швидкої допомоги потерпілим в ДТП;
– довготривала масштабна кампанія, покликана суттєво змінити рівень ставлення суспільства до безпеки руху.
Читайте також: Кабмін доручив поліції “полювати” на “євробляхи”
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…