Новітні автовишки КрАЗ можуть виконувати будь-які висотні роботи

Оригінальні КрАЗівскі автовишки  нині готують до відвантаження на адресу давнього партнера ПрАТ «АвтоКрАЗ» – Полтавського гірничо-збагачувального комбінату (ПГЗК) . Новенький автопідйомник ТК-К-5233 AGP 26 базується на повнопривідному шасі КрАЗ-5233НЕ екологічного класу Євро 5, виконаному в базовій комплектації. З додаткових опцій – кондиціонер в кабіні водія, і АБС – в гальмівній системі.

А підйомне устаткування комбінованого (ліктьового) типу має максимальну робочу висоту 26 м, максимальний виліт 12 м, кут повороту 3600, електроізоляцію трубки – 1000 В. Також для безпечної роботи ці автогідропідйомники обладнані спеціальними пристроями: обмежувачами граничного вантажу і робочої зони. Є системи: орієнтації підлоги робочої платформи та блокування підіймання опор. А, якщо стріла перебуває не в транспортній позиції, передбачене  й блокування підіймання та повороту секцій стріли. Якщо ж підйомник не виставлений на виносні опори, або потрібне аварійне опускання робочої платформи, для  термінової зупинки двигуна встановлена ​​кнопка «Стоп» і на робочому місці машиніста підйомника, і на робочій платформі. Присутні тут і двосторонній переговорний пристрій, і пристосування для аварійної евакуації працівників з робочої платформи. Відзначимо, що підйомне устаткування змонтовано одним з партнерів КрАЗу – заводом спецтехніки «Техкомплект».

Як зазначив головний спеціаліст по транспорту ПГЗК О.Валковий, спецмашини будуть задіяні для виконання ремонтних робіт технологічного обладнання, зокрема гідравлічних екскаваторів, а також при обслуговуванні ліній електропередач і підстанцій ПАТ «Полтавський ГЗК». Зараз на Полтавському комбінаті працює чимала кількість автомобільної техніки КрАЗ. Як відзначають фахівці підприємства, КрАЗівська автотехніка – краще рішення, підтверджене часом, для забезпечення різних гірничодобувних технологій. Не випадково сьогодні десятки тисяч КрАЗів трудиться в найтяжких умовах кар’єрів не тільки України, але  й за кордоном. Багно, пилюка, серпантинні звивисті дороги, круті підйоми з ухилом до 20о  та пологі спуски – все це  не перешкода для КрАЗа-ваговоза, який і створювався як автомобіль для складних умов експлуатації. Тому українські ГЗК розглядають «АвтоКрАЗ» як серйозного і перспективного партнера, здатного забезпечити їх виробництво гамою спецавтомобілів і організувати їх якісне технічне обслуговування.

Ігор Галущак спеціально для Твоя Машина

Recent Posts

Дешевший за RAV4: новий бюджетний позашляховик Toyota показали на відео

Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…

06.12.2025

Чому на повнопривідному авто треба міняти всі шини одразу, навіть якщо зношені лише дві

Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…

06.12.2025

ЄС передумав: двигуни внутрішнього згоряння залишаться після 2035 року, але з новими вимогами

Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…

06.12.2025

Як врятувати кузов від солі й морозу: зимовий догляд, про який забувають навіть досвідчені водії

Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…

06.12.2025

Пасок чи ланцюг ГРМ: що вибрати, щоб мотор не помер раніше часу

Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…

06.12.2025

ТОП-6 хетчбеків, що відмінно підходять для міста: кращі бюджетні варіанти

Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…

06.12.2025