На ринку Південної Кореї перший кросовер марки Genesis дебютував з абсолютно новим, 6-циліндровим рядним турбодизелем об’ємом 3,0 літра, який видає 278 к.с. і 588 Нм крутного моменту. Трохи пізніше він обзаведеться бензомоторами, подробиці про які з’явилися під час американської прем’єри моделі.
Базовим стане 4-циліндровий турбоагрегат об’ємом 2,5 літра і потужністю 305 «коней». Це той же двигун, що вже анонсований для седанів Kia K5 і Hyundai Sonata N Line, але у варіанті для поздовжньої установки під капотом.
У топових модифікаціях з’явиться новий 3,5-літровий бітурбо V6 потужністю 375 к.с.. Обидва агрегати належать до сімейства Smartstream і мають комбіновану систему впорскування палива – у впускний колектор і безпосередньо в циліндри. Усі агрегати працюють в парі з 8-ступінчастою автоматичною КПП. Привід може бути заднім або повним (з муфтою підключення передньої осі).
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…