Німецька компанія Porsche представила топову модифікацію спорткара 911 нового покоління – Turbo S. Новинка, прем’єра якої повинна була відбутися в рамках скасованого Женевського автосалону, стала найпотужнішою і найшвидшою версією 911 Turbo в історії цієї моделі.
Новий Porsche 911 Turbo S оснастили 3,8-літровим шестициліндровим опозитним двигуном з двома турбінами зі змінною геометрією і системою охолодження наддувного повітря. Агрегат розвиває 650 к. с. і 800 Н · м крутного моменту, що на 70 сил і 50 Н · м більше ніж у попередника. Двигун працює разом з восьмиступінчастим «роботом» з двома зчепленнями.
Суперкар здатний прискорюватися з місця до «сотні» за 2,7 с, що на 0,2 с швидше автомобіля попереднього покоління. Час розгону з нуля до 200 км/год зменшився на 1 с – до 8,9 секунди. Максимальна швидкість купе становила 330 км на годину.
Удосконалена система повного приводу PTM здатна перекидати на передню вісь до 500 ньютон-метрів. Porsche 911 Turbo S отримав новий висувний передній спойлер на пневматичному приводі і збільшене заднє антикрило, завдяки якому притискна сила зросла на 15%.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…