Спорткар Porsche 911 «перепрофілювали» на позашляховик: що з цього вийшло

Спортивний автомобіль Porsche 911 за свою 60-річну історію пережив безліч найрізноманітніших поліпшень і адаптацій, залишаючись водночас одним із лідерів сегмента за своєю надійністю і ходовими характеристиками. Однак мало кому могло спасти на думку перетворити це задньопривідне купе на повноцінний позашляховик. І ось це все ж сталося. Ательє Kalmar Automotive представило своє бачення позашляхового спорткара.

Читайте також:

Відберуть машину і права: де водіїв жорстко карають за налаштування GPS-навігатора

Зупинили на блокпосту, а через кілька днів отримав штраф: нова афера поліції

Навіщо возити лак для нігтів у машині: рятівний лайфхак

Новинка отримала приставку RS-7 і була створена на базі 997-покоління, що випускалося з 2004 по 2013 рік. Модифікація отримала низку доопрацювань для їзди бездоріжжям: оновлену передню решітку радіатора з великими повітрозабірниками, LED-підсвічування на носі, задній спойлер у стилі качиного хвоста і корпуси з кевлара для додаткового захисту.

Нова модель оснащена алюмінієвим захистом днища, посиленим шасі, адаптивними амортизаторами і гідравлічним регулюванням дорожнього просвіту – від 17 до 21 см, що дає змогу домогтися високої прохідності. Модифікована підвіска без стабілізаторів забезпечує більшу свободу ходу коліс, а шестиступінчаста механічна коробка передач з диференціалом і обмеженим ковзанням підкреслює спортивний характер автомобіля.

Вартість апгрейда починається від приблизно 4,307,000 гривень (103,783 доларів або 99,997 євро), не враховуючи вартість донора і додаткових опцій. Судячи з представлених фото, Porsche 911 RS-7 добре справляється з бездоріжжям і засніженою трасою.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти