Porsche любить зберігати традиції. Чого вартий хоча б стиль 911-го, який пронесли через півстоліття. Те ж саме можна сказати і про модифікацію 911 Targa, що є, мабуть, найбільш екстравагантною версією німецького спорткара. 18 травня Porsche представила Targa нового покоління.
Сьогодні складно повірити, що сам по собі цей варіант кузова став вимушеним компромісом. У 60-х Національне управління безпекою руху на трасах США (National Highway Traffic Safety Administration) починало війну проти традиційних кабріолетів: при перекиданні у водія і пасажирів практично не залишалося шансів на порятунок. Щоб зберегти можливість випуску відкритих версій, Porsche довелося залишити на місці задні стійки даху. Так в 1965 році з’явилося перше покоління Porsche 911 Targa.
Porsche представила 911 Targa 4 і 911 Targa 4S. Їх оснащення збігається з аналогічними версіями вже існуючих спортивних автомобілів покоління 992 .
На 911 Targa 4 встановлюються покришки 235/40 R19 спереду і 295/35 R20 ззаду. Старша версія отримала більші шини: 245/35 R20 спереду і 305/30 R21 ззаду. Відрізняються і гальмівні системи. Так, на Targa 4 застосовуються 4-поршневі гальма з 330-міліметровими дисками на всіх чотирьох колесах, в той час як Targa 4S отримала 6-поршневі передні механізми, а діаметр всіх дисків збільшений до 350 мм.
Продажі Porsche 911 Targa почнуться в серпні. Базовий цінник – € 128486.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…