Німецький бренд Volkswagen офіційно представив «заряджений» Golf R нового покоління. Авто мало дебютувати ще в липні на фестивалі швидкості в Гудвуді. Але спочатку публічну прем’єру перенесли на вересень, а потім і зовсім скасували. Так що найпотужніший Golf представили без шоу та помпи.
Зовнішній вигляд нового Golf R не був секретом, адже всі бажаючі бачили шпигунські фотографії, хоча фінальний варіант все одно оформлений трохи інакше. Оновлена модель отримала велику глянсову решітку вхідного отвору, на тлі якої виділяються невеликі «ікла» в колір кузова. Дифузор з чотирма патрубками вихлопної системи теж зроблений з чорного блискучого пластика. Автомобіль за замовчуванням оснащується 19-дюймовими дисками.
Якщо в салоні не звернути уваги на спортивні передні крісла і повсюдні логотипи R-серії, можна і не зрозуміти, що сидиш в найшвидшому “Гольфі”, а не просто добре оснащеному автомобілі цього сімейства. Хетч отримав 10,0-дюймовий сенсорний екран, цифрову панель приладів і шкіряну обробку.
Але головне, звичайно, приховано всередині. Виробник оснастив авто 2,0-літровим турбодвигуном від попереднього Golf R. При цьому його віддача збільшена до 319 к.с. і 420 Нм (було 310 к.с. і 380 Нм). Всі випущені Golf R за традицією будуть повноприводними. У США і Канаді покупці зможуть вибирати між 6-ступінчастою «механікою» і 7-швидкісним “роботом” DSG, в той час як на європейському ринку запропонують тільки двухпедальную версію.
Час розгону з місця до 100 км / год зменшився з 4,9 до 4,7 секунди. Максимальна швидкість як і раніше обмежена на позначці 250 км / год.
“Заряджений” Golf R має спортивну підвіску з більш жорсткими пружинами і стабілізаторами поперечної стійкості. Інженери також додали легкий алюмінієвий підрамник і збільшили негативний розвал на передній осі, щоб забезпечити більш високу швидкість проходження поворотів, а також підвищити стійкість. Дорожній просвіт відносно «громадянської» моделі зменшений на 20 мм.
Також у нового Golf R більш могутня гальмівна система. Використовуються 358-міліметрові передні гальмівні диски. Застосовується головний гальмівний циліндр більшого розміру і двохпоршневі алюмінієві передні супорти.
Нове покоління Golf R отримало два додаткових режими: Special і Drift. Перший з них адаптований під Нюрбургринг і має більш м’які налаштування демпфірування, ніж режим Race, щоб забезпечувати максимальний контакт з дорогою. Drift створений для ефектного проходження поворотів. Це досягається за рахунок зміни параметрів електронної системи контролю стійкості і перерозподілу крутного моменту через повний привід.
Відомо, що на ринках західних країн Volkswagen Golf R з’явиться в продажі в 2021 році.
Читайте також: Renault розсекретила оновлений мінівен Trafic
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…