Українські умільці своїми руками часом роблять дуже хороші автомобілі. Як ось, наприклад, український спорткар Мурена — робота конструктора Миколи Дорошенка із Сум.
Авто оснастили 1,2-літровим 40-сильним двигуном ЗАЗ-968 і 4-ступінчастою механічною трансмісією від пізнішого ЗАЗ-968. Передній міст запозичили у «інвалідки» С3Д. Максимальна швидкість складала 100 км/год.
Усі деталі кузова відкидаються, що дозволяє водіям отримати доступ в будь-яку частину машини.
Нехай характеристики Мурени не надто вражають, але зате дизайн дуже яскравий. У купе висувні фари, а лобове скло з дахом відкидається вперед. Кузовні деталі виконані зі склопластику. Загалом, майже Lamborghini.
В кінці-80-х про авто писали в радянській пресі, також Мурена брала участь в різних автозлетах. На даний момент доля спорткара невідома.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…