Citroën C3 – це яскравий хетчбек, який виділяється в потоці завдяки унікальному дизайну, а в нашому випадку, ще й завдяки насиченому бірюзовому кольору.
До речі, існує 97 варіантів оформлення екстер’єру, а це означає, що цей автомобіль ніколи не буде схожий ні на один інший. Можна погратися з кольорами і створити собі дійсно унікальний екземпляр.
На тесті у редакції “Твоя МАШИНА” автомобіль з бензиновим двигуном об’ємом 1,2 л на 110 к.с. і з 6-ти ступінчастим автоматом. Комплектація максимальна “SHINE”, ціна якої на сьогоднішній день починається від 538 600 грн.
У 2021 року малюк Citroën C3 став переможцем в номінації «Співвідношення ціна / якість” в національній акції “Авто Року”.
Що ж ми маємо за ці гроші?
– беpключевbй доступ;
– передні фари Есо LED і LED ходові вогні;
– дзеркала, які складаються автоматично, мають обігрів і електрорегулювання;
– систему автоматичного включення двірників і фар;
– задній датчик паркування;
– тонування задніх стекол;
– 16-ті легкосплавні диски;
– накладку “AIR BUMP” чорного кольору з білим декором.
Зовні Citroën C3 виглядає дуже мініатюрно і компактно, а ось в салоні досить просторо і що ще важливо – затишно. В інтер’єрі присутні елементи декору під колір кузова, в нашому випадку, бірюзові. Сидіння тканинні і як стверджує виробник, після оновлення 2020 року вони стали ще комфортніше і зручніше завдяки пінному наповнювачу. У місті мені дійсно зручно і комфортно, а ось на трасі звичайно шия починає боліти, і попа німіє.
Позаду місця мало, але мені при зрості 173 см цілком комфортно, головою об стеля не б’юся.
Крім відчуття затишку в салоні, мені подобається єдиний стиль, який перегукується з елементами екстер’єру і робить салон якимось особливим. І якщо врахувати, що цей автомобіль вважається бюджетним, його салон не виглядає дешево, на матеріали обробки приємно не тільки дивитися, але ще і чіпати.
З опцій ми маємо:
– клімат контроль;
– регулювання керма по вильоту і висоті;
– 7-ми дюймовий сенсорний екран мультимедіа з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto;
– камеру заднього виду;
– круїз контроль,
– 12 допоміжних систем для водія.
Багажник невеликий на 300 літрів, на жаль без сіток і гачків, але з запаскою.
Їде машина плавно і м’яко, педаль газу і гальма як на мене дуже різкі і гостро реагують на натискання. Підвіска м’яко проходить всі нерівності і справляється з ямами.
У місті машинка маневрена, при Сашиному стилі їзди витрата палива у нас вийшло 8,8 літра, якщо їздити спокійно, я думаю, що він буде менше, але це не точно.
З її габаритними розмірами не складно знайти місце для парковки, що круто.
До 100 км по паспорту машина повинна їхати за 9,8 секунд. Ми вирішили перевірити, а допоміг нам в цьому спеціальний прилад для виміру розгону DRAG-ON 2 , який вміє заміряти безліч найбільш затребуваних параметрів. Але що важливо, за своєю функціональністю він не програє аналогам, а ось за ціною він в 4-5 разів дешевше аналогів!
За підсумком двох спроб кращий час у нас вийшов 9,6 секунд, самі виміри дивіться в нашому відео огляді Сітроен С3.
По трасі машина їхала добре і стійко, при швидкості 120 км / год витрата палива у нас вийшла 6,6 літрів. Шумоізоляція на такій швидкості показала себе добре, можна було слухати музику, розмовляти і чути один одного не напружуючись.
В цілому це яскравий і комфортний хетчбек, який дійсно коштує своїх грошей.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…