Вам знайоме відчуття, коли водії з сусідніх машин і пішоходи з цікавістю і захопленням спостерігають за вашим автомобілем? Або коли ви залишаєте його на парковці і майже всі обертаються, щоб подивитися на авто з усіх сторін? Ви подумаєте, що скоріше за все, ці відчуття добре знайомі власникам дорогих і преміальних автомобілів. Але виявилося, що всі ці відчуття дарує преміальний і найбільш недооцінений кросовер Renault Koleos. Вартість якого починається від $ 31 500. Найприємніше те, що відчуття преміальності і комфорту не покидають вас, і коли ви сідаєте в салон і насолоджуєтесь плавною ходою, але про все по порядку.
Усі ми звикли, що в Україні автомобілі Renault асоціюються зі словами простота, надійність і дешево. Французький бренд випустивши Koleos вирішив усім нагадати, що їх автомобілі нічим не уступають відомим брендам, і нам пощастило переконатися в цьому особисто.
На тест ми отримали максимально укомплектований Renault Koleos в комплектації Intense і з усіма можливими опціями, окрім аудіосистеми Bose. Вартість якого становить $ 37 300.
Автомобіль побудований на одній платформі з Nissan X-Trail, має таку ж колісну базу (2 705 мм) але на 32 мм довше і на 23 мм ширше, а от по висоті нижче на 32 мм. Колія у нього ширше на 16 і 11 мм відповідно.
Авто має витягнутий силует, м’язисті арки, підвіконну лінію, що злітає вгору – Koleos виглядає більше і солідніше, ніж його однокласники. А ще він виглядає дорого – ніякої бюджетності або простоти, з якими бренд Renault у багатьох асоціюється в Україні.
До ергономіки особливих претензій немає, звичайно в перші години треба знайти потрібні кнопки, які виявляються в незвичних місцях, але потім звикаєш і не відчуваєш дискомфорту.
Останні сумніви відпадають, коли опиняєшся в салоні – справжній французький шик!
Відкриваєш двері, дивишся на сидіння і думаєш, а це точно бюджетний кросовер?
Мене і мого колегу передні опціональні крісла повністю влаштували, комфорту додала можливість подовження подушки сидіння та додаткова підтримка в плечовій зоні. Водійське сидіння під’їжджає і від’їжджає при відриванні двері. Також до плюсів можна віднести регульовані по довжині підголовники.
Якщо зовні Koleos здається більше, ніж він є за розмірами, то всередині – дорожче, ніж можна собі уявити. Кросовер Renault підкупає чисто європейською увагою до деталей, яке ні японці, ні корейці так і не перейняли. Всі підстаканники прогумовані, бардачок оброблений оксамитовим матеріалом, пластик м’який навіть у середній частині салону, обробка опціональних сидінь з дорогого сорту шкіри Nappa.
Koleos не розрахований на сім місць, тому задній диван, по відчуттях, зміщений назад. Простору для ніг і над головою достатньо навіть високим пасажирам. Для прикладу я маю зріст 173 см і влаштувавшись зручно на сидінні головою об дах з панорамою я не билася, а в X-Trail здавалося б аналогічний дах, нависав над самісінькою головою.
Окремої розмови заслуговує мультимедійна система. У неї приємна графіка, висока роздільна здатність, відмінна швидкодія, безпомилкові реакції на дотики і лише логіку меню можна трохи посварити. Але оснащенню Koleos позаздрять інші однокласники.
В автомобілі можна знайти все, що тільки буває в цьому класі: підігрів всіх сидінь, керма і лобового скла, вентиляція передніх сидінь, автопарковщик, панорамний дах, електропривод п’ятої двері з можливістю її відкривання проведенням ногою під бампером, електроприводи передніх сидінь, світлодіодні адаптивні фари, системи моніторингу сліпих зон, контроль за смугою, розпізнавання дорожніх знаків, масаж водійського сидіння і пам’ять сидінь. Додати хочеться тільки адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду і більший діапазон регулювання вильоту керма. Якість камери також хотілося б краще.
Прилади інформативні і відмінно читаються. Посварити інтер’єр Koleos особливо і нема за що – ергономіка майже еталонна. Засмучує лише відсутність автоматичного режиму у всіх склопідйомників, крім водійського.
Мультимедіа R-Link вміє підключати смартфони через USB (всього їх чотири), Apple CarPlay і Android Auto, а у задніх пасажирів свій AUX-вхід.
Об’єм багажника становить 587 л, що на 90 л більше, ніж у X-Trail, – ось куди пішла прибавка в довжині!
Автомобіль пропонується з дизельним двигуном об’ємом 2,0 літра, потужністю 177 к.с., варіатором CVT і повним приводом. Інших двигунів на українському ринку немає, тому з базової комплектації ви отримуєте зв’язку дизеля і повного приводу. Чого не може запропонувати ніхто з його конкурентів.
А от колеса залежно від комплектацій можуть бути 17-дюймовими або 18-дюймовими.
Ми їздили на красивих 18-дюймових колесах з легкосплавними дисками і залишились задоволені плавністю і м’якістю ходу.
Ми спіймали себе на думці, що на цій машині не хочеться їздити швидко, хочеться плавно пливти в потоці машин і насолоджуватись.
До підвіски залишись питання, на бруківці неприємно віддавало в кермо і супроводжувалось незрозумілим “бурханням”. Проїхавшись на X-Trail, який має аналогічну підвіску, схожих проблем ми не помітили. Тому ми списали це на те, що автомобіль з прес-парку і за 23 000 км пробігу журналісти і блогери, які тестували автомобіль до нас, розбили підвіску.
Шумоізоляція приємно вразила. Ні вітру, ні двигуна майже не чути, єдине, що докучало, це шум передньої підвіски на нерівній дорозі і оркестр звуків з багажника (торохкотіння сидінь, фальш-полу та шторки).
На асфальті Koleos також справляє приємне враження, кросовер більш орієнтований на комфорт. На швидкості вище 60 км/год Koleos проковтує всі нерівності. Кермо легке на невеликих швидкостях, сидіння пропонують досить розслаблену позицію, а педаль газу чуйна і добре реагує на натиск.
На бездоріжжі Koleos почуває себе также впевнено, як і на асфальті.
Звичайно дуже глибокі калюжі і жорстке бездоріжжя ми не долали, але нерівності, досить великі колії від грузових авто, він долав безперешкодно. Хочеться зазначити, що за весь час, що ми провели в лісі, він не до чого не торкнувся ні бампером ні днищем.
Його дорожній просвіт становить 210 мм (один з найбільших в своєму класі), а його короткі звіси забезпечують кут переднього/заднього заїзду та кут виїзду —18° і 25° відповідно.
Ми зробили висновки, що можна не боятися їхати по розбитій грунтовій дорозі, спускатися до озер і долати засніжені дороги містом і поза його межами.
Тестуючи автомобіль в лісі ми з’ясували, що діагонального вивішування боятися не варто, в режимі блокування (4WD) Koleos вельми бадьоро починає рух з вивішеного положення.
Наостанок про витрату палива, адже це також важливий показник для автомобіля. На трасі при швидкості 110 км/год середня витрата палива в нас вийшла 7, 2 літра. По місту під час агресивної їзди з прогріванням двигуна і простоями вийшло 10,6 літра, а от коли ми просто плавали дорогами і дивилися, як інші випадають з вікон, щоб роздивитися автомобіль, середня витрата склала 8,7 літра.
Як висновок, хочу чесно зізнатися, що раніше ніколи не розглядала автомобілі Renault для себе, але цей кросовер у своєму фірмовому кольорі мене в себе закохав. І більш серйозно, цей кросовер закохує співвідношенням ціни і якості, адже він комфортний, чудово виглядає, як зовні, так і всередині і має одну з найнижчих цін в своєму класі.
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…