Тест-драйви

Skoda Kodiaq підкорювач українських доріг: тест-драйв Твоя МАШИНА

Повнопривідний Skoda Kodiaq можна б було сміливо назвати ідеальним кросовером, якби не одне “але”, але про це трохи пізніше)

На тесті у редакції “Твоя МАШИНА” опинився чеський “ведмідь” Skoda Kodiaq, та не простий, а “позашляховий” – “Scout”. Повнопривідний кросовер оснащений дизельним двигуном на 2,0 літра, потужністю 200 к.с. і крутним моментом 400 Нм. Орієнтовна ціна $ 47 000 за поточним курсом.

Що ж за звір такий “Scout”, та й чому я назвала кросовер ведмедем? Та тому, що бренд назвав свою модель в честь бурого ведмедя-кадьяка, що мешкає на Алясці.

Отже, особливості версії Scout. Зовнішні відмінності скаута відразу кидаються в очі. У скаута позашляховий обвіс, який виражається в масивних срібних пластинах на бампері і решітці радіатора, рейлінгам і корпусам зовнішніх дзеркал.

До того ж, до захисту двигуна знизу він отримав і захист гальм і гальмівних шлангів. У нього темні диски на 19 дюймів і плашки з написами Scout на передніх крилах. А також написи Kodiaq на порогах дверей.

У салоні відмінності теж є. Дрібні – написи на сидіннях і торпедо, і великі – красивий декор алькантари на кріслах і на дверях, дерев’яні панелі на торпедо (хоча кажуть, що це пластик) і металеві накладки на педалях.

Також є віртуальна панель приладів, зовнішній вигляд якої можна змінювати, вибираючи між п’яти різних конфігурацій. А ще, світлодіодне підсвічування салону з усією палітрою відтінків і система вибору режиму руху Driving Mode Select (Еко, Звичайний, Спорт, Індивідуальний, Сніг), що дає можливість змінювати роботу двигуна, трансмісії, підсилювача керма. Все це налаштовується на великому кольоровому 10-дюймовому моніторі, який реагує, коли до нього ще навіть не торкаєшся, а тільки підносиш палець. Якість монітора ідеальна при будь-якій погоді і в будь-який час дня і ночі, роздільна здатність на вищому рівні, відразу відчувається його приналежність до родини VAG, як і Porsche Cayenne Coupe, який нещодавно був у нас на тесті.

І напевно “найпрофільніша” відмінність – кнопка Offroad, яка не тільки активує позашляховий режим, але і виводить на екран мультимедійної системи графік з кутом повороту передніх коліс, компасом і висотоміром.

У оффроудному режимі працює ABS і ESP, змінюється чутливість педалі газу, і ти розумієш, що ця електроніка реально допомагає на бездоріжжі.

Дорожній просвіт 194 мм, що на 7 мм більше, звичайної версії кросовера.

Ще автомобіль може похвалитися великою кількістю місця, як спереду, так і ззаду. Великим багажником з гачками, нішами, сіточкою і т.д . Звичайно ж чехи радують різними “плюшками”, як наприклад, парасолька в дверях, скребок для льоду в кришці заправної горловини і захист від заправки іншим видом палива (у дизельної версії). До речі останнє, дуже дратує заправників, адже для заправки потрібен спеціальний перехідник.

Матеріали обробки на висоті, приємний на дотик пластик і шкіра. Всі потрібні клавіші можна виявити через лічені секунди, відрегулювати водійське крісло і знайти потрібне для себе положення також не складно, але після 6-7 годин за кермом починаєш відчувати втому. Кодіак підкорює своєю ергономікою, різними скриньками, нішами, бардачками, підставкою “перевертнем” в підлокітнику, з одного боку на ній підстаканники, з іншого боку, – рівна поверхня. Але при наявності двох бардачків, ящика під сидінням, туди не можна покласти нічого габаритного, ми в цьому переконалися на прикладі аркуша формату А4.

Окремої похвали заслуговує аудіосистема Canton з 10-ма динаміками 575 Вт.

Відносно динаміки. Двигун дуже легко тримає високу швидкість, на трасі без проблем можна їхати зі швидкістю 180 км / год (максимально 210 км / год).

У місті кросовер почуває себе відмінно. Адаптивний круїз-контроль, який звичайно додає комфорту на трасі, відмінно демонструє себе і в міських заторах, завдяки функції “Stop and Go” машина сама їде, сама зупиняється, ви просто контролюєте процес і як підсумок, взагалі не втомлюєтеся. Камера заднього виду має омивач. Немає потреби виходити під дощ або сніг з машини і протирати об’єктив, щоб безпечно припаркуватися. Але також Kodiaq дуже легко заїжджає на високі бордюри і не боїться поганої дороги.

Не дивлячись на великий розмір автомобіля, він гостро рулиться і легко маневрує в міському потоці. Висока посадка водія дає відмінну оглядовість, а плавність ходу дає можливість “плисти” в потоці.

На бездоріжжі кросовер почуває себе не менш впевнено, адже не просто так автомобіль гордо носить назву “Scout”.

Заїхавши в ліс, ми почали підкорювати гору за горою, і кожен раз думали, на цю вже він точно не заїде, але муфта Haldex 5-го покоління, електроніка і тяговитий дизельний двигун творили якісь дива і ми заїжджали всюди, де хотіли заїхати. Головне пам’ятати про кліренс і про те, що це кросовер, але якщо все робити з розумом, Кодіак може їхати куди завгодно і де завгодно.

Витрата палива в змішаному циклі, у нас не перевищувала 8,5 л. Але потрібно враховувати той факт, що крім траси, ми дуже багато часу провели в київських заторах.

Єдиним фактором, який заважає Кодіаку бути ідеальним і кидається в очі, а точніше у вуха, це шум в районі вікон від вітру після 80 км / год і навколишнього середовища, навіть коли стоїш. Після кількох днів їзди на машині, яка тиха всюди, шум з вікон дуже відчутний, адже по суті це єдиний шум і швидше за все через це так сильно відчувається. Можливо це можна вирішити встановивши опціонально “Акустичні передні бічні вікна із SunSet” – “но это не точно”.

Шкода Кодіак саме з дизельним двигуном на 2,0 літра, потужністю 200 к.с. і крутним моментом 400 Нм (2-х літровий бензин так не їде) виявився практично ідеальним кросовером. Тепер він буде виступати тим мірилом, з яким ми будемо порівнювати інші марки. Але якби ми купували його для себе, а після тесту такі думки з’явилися, ми б вибрали версію Sportline або L&K. Остання до речі виходить дешевше ніж Sportline, при однакових допах.

Читайте також: Найдешевший преміальний кросовер від Renault: технічні характеристики і фото

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025