Найдешевший преміальний кросовер від Renault: технічні характеристики і фото

Вам знайоме відчуття, коли водії з сусідніх машин і пішоходи з цікавістю і захопленням спостерігають за вашим автомобілем? Або коли ви залишаєте його на парковці і майже всі обертаються, щоб подивитися на авто з усіх сторін? Ви подумаєте, що скоріше за все, ці відчуття добре знайомі власникам дорогих і преміальних автомобілів. Але виявилося, що всі ці відчуття дарує преміальний і найбільш недооцінений кросовер Renault Koleos. Вартість якого починається від $ 31 500. Найприємніше те, що відчуття преміальності і комфорту не покидають вас, і коли ви сідаєте в салон і насолоджуєтесь плавною ходою, але про все по порядку.

Усі ми звикли, що в Україні автомобілі Renault асоціюються зі словами простота, надійність і дешево. Французький бренд випустивши Koleos вирішив усім нагадати, що їх автомобілі нічим не уступають відомим брендам, і нам пощастило переконатися в цьому особисто.

На тест ми отримали максимально укомплектований Renault Koleos в комплектації Intense і з усіма можливими опціями, окрім аудіосистеми Bose. Вартість якого становить $ 37 300.

Автомобіль побудований на одній платформі з Nissan X-Trail, має таку ж колісну базу (2 705 мм) але на 32 мм довше і на 23 мм ширше, а от по висоті нижче на 32 мм. Колія у нього ширше на 16 і 11 мм відповідно.

Авто має витягнутий силует, м’язисті арки, підвіконну лінію, що злітає вгору – Koleos виглядає більше і солідніше, ніж його однокласники. А ще він виглядає дорого – ніякої бюджетності або простоти, з якими бренд Renault у багатьох асоціюється в Україні.

До ергономіки особливих претензій немає, звичайно в перші години треба знайти потрібні кнопки, які виявляються в незвичних місцях, але потім звикаєш і не відчуваєш дискомфорту.

Останні сумніви відпадають, коли опиняєшся в салоні – справжній французький шик!

Відкриваєш двері, дивишся на сидіння і думаєш, а це точно бюджетний кросовер?

Мене і мого колегу передні опціональні крісла повністю влаштували, комфорту додала можливість подовження подушки сидіння та додаткова підтримка в плечовій зоні. Водійське сидіння під’їжджає і від’їжджає при відриванні двері. Також до плюсів можна віднести регульовані по довжині підголовники.

Якщо зовні Koleos здається більше, ніж він є за розмірами, то всередині – дорожче, ніж можна собі уявити. Кросовер Renault підкупає чисто європейською увагою до деталей, яке ні японці, ні корейці так і не перейняли. Всі підстаканники прогумовані, бардачок оброблений оксамитовим матеріалом, пластик м’який навіть у середній частині салону, обробка опціональних сидінь з дорогого сорту шкіри Nappa.

Koleos не розрахований на сім місць, тому задній диван, по відчуттях, зміщений назад. Простору для ніг і над головою достатньо навіть високим пасажирам. Для прикладу я маю зріст 173 см і влаштувавшись зручно на сидінні головою об дах з панорамою я не билася, а в X-Trail здавалося б аналогічний дах, нависав над самісінькою головою.

Окремої розмови заслуговує мультимедійна система. У неї приємна графіка, висока роздільна здатність, відмінна швидкодія, безпомилкові реакції на дотики і лише логіку меню можна трохи посварити. Але оснащенню Koleos позаздрять інші однокласники.

В автомобілі можна знайти все, що тільки буває в цьому класі: підігрів всіх сидінь, керма і лобового скла, вентиляція передніх сидінь, автопарковщик, панорамний дах, електропривод п’ятої двері з можливістю її відкривання проведенням ногою під бампером, електроприводи передніх сидінь, світлодіодні адаптивні фари, системи моніторингу сліпих зон, контроль за смугою, розпізнавання дорожніх знаків, масаж водійського сидіння і пам’ять сидінь. Додати хочеться тільки адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду і більший діапазон регулювання вильоту керма. Якість камери також хотілося б краще.

Прилади інформативні і відмінно читаються. Посварити інтер’єр Koleos особливо і нема за що – ергономіка майже еталонна. Засмучує лише відсутність автоматичного режиму у всіх склопідйомників, крім водійського.

Мультимедіа R-Link вміє підключати смартфони через USB (всього їх чотири), Apple CarPlay і Android Auto, а у задніх пасажирів свій AUX-вхід.

Об’єм багажника становить 587 л, що на 90 л більше, ніж у X-Trail, – ось куди пішла прибавка в довжині!

Автомобіль пропонується з дизельним двигуном об’ємом 2,0 літра, потужністю 177 к.с., варіатором CVT і повним приводом. Інших двигунів на українському ринку немає, тому з базової комплектації ви отримуєте зв’язку дизеля і повного приводу. Чого не може запропонувати ніхто з його конкурентів.

А от колеса залежно від комплектацій можуть бути 17-дюймовими або 18-дюймовими.
Ми їздили на красивих 18-дюймових колесах з легкосплавними дисками і залишились задоволені плавністю і м’якістю ходу.

Ми спіймали себе на думці, що на цій машині не хочеться їздити швидко, хочеться плавно пливти в потоці машин і насолоджуватись.

До підвіски залишись питання, на бруківці неприємно віддавало в кермо і супроводжувалось незрозумілим “бурханням”. Проїхавшись на X-Trail, який має аналогічну підвіску, схожих проблем ми не помітили. Тому ми списали це на те, що автомобіль з прес-парку і за 23 000 км пробігу журналісти і блогери, які тестували автомобіль до нас, розбили підвіску.

Шумоізоляція приємно вразила. Ні вітру, ні двигуна майже не чути, єдине, що докучало, це шум передньої підвіски на нерівній дорозі і оркестр звуків з багажника (торохкотіння сидінь, фальш-полу та шторки).

На асфальті Koleos також справляє приємне враження, кросовер більш орієнтований на комфорт. На швидкості вище 60 км/год Koleos проковтує всі нерівності. Кермо легке на невеликих швидкостях, сидіння пропонують досить розслаблену позицію, а педаль газу чуйна і добре реагує на натиск.

На бездоріжжі Koleos почуває себе также впевнено, як і на асфальті.
Звичайно дуже глибокі калюжі і жорстке бездоріжжя ми не долали, але нерівності, досить великі колії від грузових авто, він долав безперешкодно. Хочеться зазначити, що за весь час, що ми провели в лісі, він не до чого не торкнувся ні бампером ні днищем.

Його дорожній просвіт становить 210 мм (один з найбільших в своєму класі), а його короткі звіси забезпечують кут переднього/заднього заїзду та кут виїзду —18° і 25° відповідно.

Ми зробили висновки, що можна не боятися їхати по розбитій грунтовій дорозі, спускатися до озер і долати засніжені дороги містом і поза його межами.

Тестуючи автомобіль в лісі ми з’ясували, що діагонального вивішування боятися не варто, в режимі блокування (4WD) Koleos вельми бадьоро починає рух з вивішеного положення.

Наостанок про витрату палива, адже це також важливий показник для автомобіля. На трасі при швидкості 110 км/год середня витрата палива в нас вийшла 7, 2 літра. По місту під час агресивної їзди з прогріванням двигуна і простоями вийшло 10,6 літра, а от коли ми просто плавали дорогами і дивилися, як інші випадають з вікон, щоб роздивитися автомобіль, середня витрата склала 8,7 літра.

Як висновок, хочу чесно зізнатися, що раніше ніколи не розглядала автомобілі Renault для себе, але цей кросовер у своєму фірмовому кольорі мене в себе закохав. І більш серйозно, цей кросовер закохує співвідношенням ціни і якості, адже він комфортний, чудово виглядає, як зовні, так і всередині і має одну з найнижчих цін в своєму класі.



загрузка...


загрузка...