Тест-драйви

Тест-драйв Nissan Navara: рамний позашляховик за ціною кросовера

Коли я приїхав забирати пікап Nissan Navara, мої перші думки були про те, що він просто величезний і я не уявляв як буду їздити на ньому два тижні. Адже він здавався мені таким великим і неповоротким. Та й взагалі я думав, що Навара це вантажний спецтранспорт, який буде незручним, великим для міста, гучним і не дуже комфортним для траси. Одним словом, я припускав, що це досить нудна і нецікава машина, про яку-то і розповісти буде нічого.

Однак, все виявилося зовсім не так! І зараз я вам все детально розповім і покажу.

В даний момент Nissan Navara можна купити за 34 500 $, максимальна комплектація, яка, власне і була у нас на тесті, коштує 43 000 $.

За час тесту машина стала справжнім і вірним другом, який завжди поруч, незалежно від того, яка на вулиці погода, жарко, холодно, дощ, сніг, бруд, йому все одно.

У даного пікапа є все, що необхідно і навіть більше. Рамна конструкція, повний привід, кліренс 22 см, і крім цього божевільні ходи і непробивна підвіска.

Під капотом дизель на 2,3 л, 190 к.с., 450 Нм і 7-ми ступеневий автомат.

На собі він може везти майже 1,1 тонни, а за собою може тягнути 3,5 тонни.

У нього повністю діодні фари з омивачем, камера 360, безключевий доступ, автоматичне складання дзеркал, правда не при закритті, а просто кнопкою з салону. Круїз-контроль, датчик світла, електрорегулювання водійського сидіння, підігрів передніх сидінь двохпозиційний і просто шикарні диски. Коротше кажучи, цей пікап вид має, тому на нього часто обертаються і задивляються.

Задню частину кузова можна накрити як завгодно, алюмінієвий, рулонний, м’який навіс або преміум кунга.

Коли я потрапив в салон, я відчув себе в знайомій обстановці, адже зовсім недавно ми тестували Infiniti QX50 і QX60. У Навара і кермо схоже і щиток приладів, особливо центральна частина, просто іншого кольору. Про сидіння я можу говорити годинами, адже практично відразу тіло розуміє, що йому зручно, одним словом, сидиш як в кріслі. В цілому відчувається загальний комфорт в салоні, особливо якщо врахувати, що салон обшитий шкірою.

Пластик в салоні не м’який, але у пікапа його таким і не чекаєш. Кермо, перемикач швидкостей, ручник, підлокітник, підлокітник на двері, вони всі м’які і приємні на дотик. Я б тільки додав довжини підлокітнику, тоді б ціни йому не було, а так, я чесно кажучи, не зрозумів на кого він розрахований.

У Navara непогана мультимедіа, яку я знову мимоволі порівнював з Infiniti і незважаючи на те, що Nissan більш бюджетний бренд, мультимедіа у нього краще, як зовні, так і за своїми технічними характеристиками.

Android Auto працює безперебійно, є можливість налаштувати підсвічування приладів і мультимедіа в авто режимі день / ніч так, що її видно при яскравому сонці і вона не виїдає очі на повністю темній трасі.

За підсумком тесту я сміливо можу сказати, що всі мої побоювання були марними, адже машина себе чудово почуває, як на міських дорогах, так і на трасі. А на бездоріжжі, це взагалі справжній танк, який проїде там, куди інші навіть не сунуться.

Вона м’яка, комфортна і просто пливе по дорозі, за кермом цього пікапа навіть не помічаєш, що асфальт зійшов разом зі снігом.

Витрата палива на трасі при 120 – 130 км / год вийшла 8,2 – 9,5 літрів. У місті вийшло до 15 літрів, але я практично жив у лісі всі два тижні, поки їздив на Навара.

Підводячи підсумки, хочу розповісти вам про плюси і мінуси, які ми виділили для себе.

Мінуси:

1. Короткий підлокітник.
2. Відсутність підігріву керма і лобового скла.
3. Відсутність адаптивного круїз контролю.

Плюси:

1. Підвіска.
2. Розмір і стійкість на дорозі.
3. Шикарна оглядовість.
4. Прохідність.

Завжди коли ми беремо машину на тест-драйв, в більшість з них я закохуюся, і завжди крутиться на язиці їх характеризувати, як ідеальні, хоча я розумію, що немає нічого ідеального, але цю машину можна сміливо назвати універсальною. Вона універсальна і для міста і для траси і для бездоріжжя. Якщо ви живете за містом у приватному будинку, часто їздите на дачу, риболовлю, полювання, в такому випадку ця машина може бути навіть ідеальна, адже на ній можна поїхати туди, куди ви навряд чи поїдете на гламурному позашляховику.

Recent Posts

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025

П’ять недорогих аксесуарів, що зроблять поїздку в авто зручнішою

Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…

15.12.2025

Електрокари в кризі: дослідження показало стрімке зростання попиту на ДВЗ

Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…

15.12.2025

Як швидко прогріти двигун взимку без шкоди для авто: пояснення механіка

Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…

15.12.2025