Тест-драйви

Тест-драйв Nissan Navara: рамний позашляховик за ціною кросовера

Коли я приїхав забирати пікап Nissan Navara, мої перші думки були про те, що він просто величезний і я не уявляв як буду їздити на ньому два тижні. Адже він здавався мені таким великим і неповоротким. Та й взагалі я думав, що Навара це вантажний спецтранспорт, який буде незручним, великим для міста, гучним і не дуже комфортним для траси. Одним словом, я припускав, що це досить нудна і нецікава машина, про яку-то і розповісти буде нічого.

Однак, все виявилося зовсім не так! І зараз я вам все детально розповім і покажу.

В даний момент Nissan Navara можна купити за 34 500 $, максимальна комплектація, яка, власне і була у нас на тесті, коштує 43 000 $.

За час тесту машина стала справжнім і вірним другом, який завжди поруч, незалежно від того, яка на вулиці погода, жарко, холодно, дощ, сніг, бруд, йому все одно.

У даного пікапа є все, що необхідно і навіть більше. Рамна конструкція, повний привід, кліренс 22 см, і крім цього божевільні ходи і непробивна підвіска.

Під капотом дизель на 2,3 л, 190 к.с., 450 Нм і 7-ми ступеневий автомат.

На собі він може везти майже 1,1 тонни, а за собою може тягнути 3,5 тонни.

У нього повністю діодні фари з омивачем, камера 360, безключевий доступ, автоматичне складання дзеркал, правда не при закритті, а просто кнопкою з салону. Круїз-контроль, датчик світла, електрорегулювання водійського сидіння, підігрів передніх сидінь двохпозиційний і просто шикарні диски. Коротше кажучи, цей пікап вид має, тому на нього часто обертаються і задивляються.

Задню частину кузова можна накрити як завгодно, алюмінієвий, рулонний, м’який навіс або преміум кунга.

Коли я потрапив в салон, я відчув себе в знайомій обстановці, адже зовсім недавно ми тестували Infiniti QX50 і QX60. У Навара і кермо схоже і щиток приладів, особливо центральна частина, просто іншого кольору. Про сидіння я можу говорити годинами, адже практично відразу тіло розуміє, що йому зручно, одним словом, сидиш як в кріслі. В цілому відчувається загальний комфорт в салоні, особливо якщо врахувати, що салон обшитий шкірою.

Пластик в салоні не м’який, але у пікапа його таким і не чекаєш. Кермо, перемикач швидкостей, ручник, підлокітник, підлокітник на двері, вони всі м’які і приємні на дотик. Я б тільки додав довжини підлокітнику, тоді б ціни йому не було, а так, я чесно кажучи, не зрозумів на кого він розрахований.

У Navara непогана мультимедіа, яку я знову мимоволі порівнював з Infiniti і незважаючи на те, що Nissan більш бюджетний бренд, мультимедіа у нього краще, як зовні, так і за своїми технічними характеристиками.

Android Auto працює безперебійно, є можливість налаштувати підсвічування приладів і мультимедіа в авто режимі день / ніч так, що її видно при яскравому сонці і вона не виїдає очі на повністю темній трасі.

За підсумком тесту я сміливо можу сказати, що всі мої побоювання були марними, адже машина себе чудово почуває, як на міських дорогах, так і на трасі. А на бездоріжжі, це взагалі справжній танк, який проїде там, куди інші навіть не сунуться.

Вона м’яка, комфортна і просто пливе по дорозі, за кермом цього пікапа навіть не помічаєш, що асфальт зійшов разом зі снігом.

Витрата палива на трасі при 120 – 130 км / год вийшла 8,2 – 9,5 літрів. У місті вийшло до 15 літрів, але я практично жив у лісі всі два тижні, поки їздив на Навара.

Підводячи підсумки, хочу розповісти вам про плюси і мінуси, які ми виділили для себе.

Мінуси:

1. Короткий підлокітник.
2. Відсутність підігріву керма і лобового скла.
3. Відсутність адаптивного круїз контролю.

Плюси:

1. Підвіска.
2. Розмір і стійкість на дорозі.
3. Шикарна оглядовість.
4. Прохідність.

Завжди коли ми беремо машину на тест-драйв, в більшість з них я закохуюся, і завжди крутиться на язиці їх характеризувати, як ідеальні, хоча я розумію, що немає нічого ідеального, але цю машину можна сміливо назвати універсальною. Вона універсальна і для міста і для траси і для бездоріжжя. Якщо ви живете за містом у приватному будинку, часто їздите на дачу, риболовлю, полювання, в такому випадку ця машина може бути навіть ідеальна, адже на ній можна поїхати туди, куди ви навряд чи поїдете на гламурному позашляховику.

Recent Posts

Найкращі німецькі кросовери класу люкс: ТОП-10 вживаних моделей для купівлі

Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…

21.11.2024

Що робити, якщо замерз бачок омивача взимку: практичні поради для автомобілістів

Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…

21.11.2024

Десять найкращих електричних позашляховиків для їзди бездоріжжям

Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…

21.11.2024

Вік чи пробіг: що важливіше під час вибору вживаного автомобіля

Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…

21.11.2024

Знецінюються на очах: десять найбільш неліквідних кросоверів класу люкс

Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…

21.11.2024

Що означають чорні крапки на склі автомобілів: практична та естетична роль

Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…

21.11.2024