Тест-драйв Infiniti QX50: зухвалий японський кросовер з унікальним двигуном

Кросовер Infiniti QX50 – яскравий, стильний і преміальний японський автомобіль, який привертає погляди і який звичайно не міг не привернути увагу редакції “Твоя МАШИНА” .

На щастя нам вдалося взяти цей автомобіль на 2-х тижневий тест-драйв і в повній мірі насолодитися всіма принадами машини.

Відразу варто відзначити, що нам дісталася повнопривідна машина в максимальній комплектації Autograph proactive вартістю від 63 600 $ і в шикарному яскраво-червоному кольорі, який привертав увагу всіх. І коли я кажу всіх, я не жартую. Інші водії в потоці висовувалися з вікон і задивлялися на машину, на парковках були одиниці тих, хто пройшов повз машину і не озирнувся на неї.

А одного разу на заправці чоловік ходив навколо неї колами, а потім ще й друга привів на неї подивитися. І я повністю розумію і поділяю їх інтерес, адже крім яскравого зовнішнього вигляду, через вікно можна побачити шикарний світлий салон з трибарвним оформленням. Потрапляючи в який, відчуваєш себе по-королівськи, але все ті, хто просто дивиться через вікно, цього не знають, тому я зараз постараюся все детально розповісти.

Почну мабуть із зовнішності. Крім яскравого кольору, машина має дуже яскраві і динамічні риси, навіть коли вона просто стоїть без руху, здається, що весь її силует прагне вперед.

Всі лінії на капоті і кузові говорять про те, що цей “хижак” ще покаже свої зубки на дорозі, а форма фар в поєднанні з лініями на капоті тільки підкреслює серйозність його намірів.

У профіль вона виглядає, на мою суб’єктивну думку, просто шикарно. Чого тільки вартий зигзаг подібний молдинг заднього вікна, який повторює лінію багажника.

Ще одна деталь екстер’єру, яка мене просто підкорила, це чорний панорамний дах продовжуючий лобове скло і розтягнутий майже на всю довжину.

Легкосплавні 20-ти дюймові литі диски зі складним дизайном теж додають вогника в загальний зовнішній вигляд.

Я думаю, ви вже зрозуміли, якщо мене не зупинити я присвячу зовнішньому вигляду Infiniti QX50 всю статтю.

Але почекайте, це я ще про салон не почала розповідати)

Кросовер QX50 позиціонується, як преміальна машина середнього класу і коли сідаєш в салон машини в цьому немає ніяких сумнівів, тебе буквально огортає розкішшю.

Світлий салон поєднує в собі відразу кілька кольорів і різні матеріали. Білі шкіряні сидіння з коричневими вставками, коричневе кермо, стеля і стійки з коричневої замші, весь пластик коричневого кольору, а вставки з сірого дерева плавно і красиво перетікають з карт дверей на торпедо, яке поєднує в собі коричневу і синю замшу, сіре дерево і шкіру кольору слонової кістки. Але головною вишенькою на торті є висока консоль з хитромудрим дизайном підлокітника, який також стильно інтегрований в торпедо.

З усієї цієї пишноти, на мій погляд, своєю старомодністю вибиваються два екрани на центральній консолі, особливо верхній, який не завжди хотів вимикатися і виїдав очі під час їзди в темний час доби, так як яскравість на ньому окремо налаштувати неможливо.

Приладова панель аналогова. Мультимедіа якістю картинки не відрізняється, та й своєю інформативністю теж. Навколо екрану багато механічних кнопок, на яких ви знайдете все, що буде необхідно.

А ось, що стосується простору в салоні і зручності посадки, тут все на вищому рівні.

Посадка взагалі заслуговує окремої розмови, сідаєш і насолоджуєшся дорогою, забуваючи про те, що ти в машині, а не вдома в зручному кріслі.

Регулювання сидіння звичайно ж, електричні. Сидіння водія можна відрегулювати в 10 напрямках, переднього пасажира в 8-ми.

На задньому ряду просторо і зручно, свій клімат-контроль, підлокітник і шторки на вікнах. Сидіння другого ряду зсувні, складаються в пропорції 60:40.

А ось шумоізоляцію в такій машині хотілося б краще. Адже на трасі навіть шикарна аудіосистема BOSE з 15 динаміками не приховувала весь шум від дороги і вітру.

Багажник на 565 л, що робить його досить таки містким.

І якщо я більшою мірою захоплювалася візуальної стороною Інфініті QX50, мій колега Олександр був в захваті від їздових якостей автомобіля.

Звичайно, я не можу не розповісти, що під капотом цього звіра, знаходиться перший в світі двигун внутрішнього згоряння із змінним ступенем стиснення!

Обсяг бензинового двигуна VC-Turbo 2.0 л з потужністю в 249 к.с. і 380 Нм.

Тільки уявіть, останні 20 років подібні напрацювання були близькі до серійного втілення, проте тільки компанії Nissan-Infiniti вдалося почати серійний випуск такого мотора.

Якщо дивитися на кросовер глобально, він має несучий кузов з повним приводом і поперечне розташування двигуна на 4 циліндра. Але якщо придивитися до деталей, тут кожне рішення по своєму унікальне: мотор зі змінним ступенем стиснення, рульове управління DAS, маса активних систем допомоги водієві, варіатор X-Tronic CVT. Багато журналістів називають цей кросовер одним з найбільш передових автомобілів не тільки в лінійці бренду Infiniti, але і в автомобільному світі в цілому.

На трасі машина стоїть впевнено. Ми їхали на ній в той момент, коли ще був мороз, йшов сніг і ліва смуга була заметена, при цьому машина відмінно справлялася з випередженням і не ковзала по льоду.

У місті на ній не виходило їздити спокійно, вона просто провокувала на динамічну їзду. А підвіска шикарно відпрацьовувала всі нерівності і ями, їй просто було на них плювати, вона як їхала плавно і м’яко, так і продовжувала так їхати, незалежно від якості дорожнього покриття.

Світлодіодні фари повертаються разом з поворотом керма, що непогано додає до комфорту в темний час доби. І це лише одна з корисних і приємних функцій цього автомобіля, всі, напевно, можна перераховувати годинами.

А ось витрата палива не дуже приємна, у нас вийшли такі цифри:

Траса при 120 км/год – 9,3 л
Місто спокійна їзда в режимі Еко – 11 л
Місто динамічно, а по іншому і не виходило – 12 – 12,9 л
Місто, якщо вирішив показати всім, як треба швидко їздити – 15,6 – 16 л

Коли ми тільки побачили QX50 в салоні, в червоному кольорі, я і мій колега Олександр зійшлися на думці, що ця машина дуже підходить жінкам, до того ж наша думка підкріплювалося відвідувачками салону, які вибирали собі машину, але коли ми почали на ній їздити, Саша сказав, що ніколи не посадить за кермо свою дружину або маму, так як для прекрасної половини людства це занадто потужна і швидка машина, та й взагалі, приборкувати такого звіра краще чоловікам.

Я не буду з ним сперечатися або погоджуватися, скажу лише, що це зручна і комфортна машина абсолютно для всіх пасажирів. Вона красива, вона технологічна і вона дарує непередавані відчуття комфорту і переваги, підвищуючи “ЧСВ” на максимум.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти