За кермо цієї марки ні ногою: машини якого автобренду водії відмовляються купувати повторно

Infiniti, люксовий бренд корпорації Nissan Motor, колись був символом розкоші та надійності, але тепер опинився на дні списку авторитетного агентства Consumer Reports за рівнем задоволеності клієнтів. Експерти пов’язують падіння репутації марки з кількома факторами.
Низька надійність:
Надійність є ключовим критерієм при виборі автомобіля. Покупці хочуть бути впевнені в тому, що їхній автомобіль служитиме довго і без серйозних проблем. Однак Consumer Reports фіксує у Infiniti середній рівень надійності, що робить його менш привабливим для потенційних покупців. Проблеми з надійністю можуть вплинути на репутацію бренду і призвести до зниження рівня задоволеності клієнтів.
Проблеми з технологіями:
У світі технологій автомобільної промисловості, що швидко розвиваються, брак інновацій може сильно вплинути на сприйняття бренду. Infiniti стикається з проблемами в галузі технологій, які або не працюють належним чином, або не відповідають стандартам конкурентів. Це може негативно вплинути на рівень задоволеності клієнтів, особливо у тих, хто очікує від бренду лідерства в інноваціях і технологіях.
Недостатня відповідність очікуванням у сфері комфорту і якості:
Покупці очікують від автомобіля не тільки високої продуктивності та надійності, а й комфорту та якості. Недостатня відповідність очікуванням у цих областях може призвести до погіршення рівня задоволеності клієнтів. Infiniti зіткнувся з проблемами в забезпеченні високого рівня комфорту і якості в своїх автомобілях, що відбилося на загальному сприйнятті бренду клієнтами.
Зазначається, що рятують ситуацію для Infiniti в рейтингах поки що високі показники дорожніх випробувань. Нові моделі демонструють відмінні результати на стенді, пропонуючи клієнтам відмінні технічні характеристики за відносно доступну ціну.