Статті

Водіям розповіли, що станеться з автомобілем, якщо залити олію до максимуму

Кожен автомобіліст знає про те, що олію в улюбленій «ластівці» потрібно час від часу міняти. При цьому у деяких з’являється спокуса залити мастила якомога більше! Адже чим більше наллєш, тим пізніше доведеться міняти. Чи таки ні? Спробуємо розібратися, що може статися з улюбленим транспортним засобом, якщо залити в нього моторного масла більше, ніж цього вимагає інструкція.

1. Що буде, якщо залити олії більше за позначку «Мах»?

Олією не зіпсуєш тільки кашу. Так чи інакше, автомобіль – це точно не каша. А тому надмірна кількість олії у системі гарантовано стане джерелом непотрібних проблем. У тому числі втрата потужності двигуна, збільшення витрати масла, витік олії, димлення двигуна (сизий дим), прискорення зносу гідроелементів через підвищення олії значення критичної величини. Всі ці «болячки» неминуче дадуться взнаки як на бензиновому, так і на дизельному моторі.

Якщо перебрати з моторним маслом в машині, в якій встановлений турбодвигун, можна зіпсувати компресор, а також підшипники валу. Якщо переливати масло в такий двигун регулярно, то турбокомпресор може остаточно зламатися. На старих автомобілях із будь-яким двигуном через перелив масла можуть з’являтися різноманітні додаткові проблеми. Їх характер залежатиме від того, в якому стані знаходиться машина та її основні вузли. Найчастіше “перелив” міцно б’є по циліндро-поршневій групі двигуна.

2. Що робити, якщо перелив олії?

Гарне питання. Якщо у вашому автомобілі стоїть турбодвигун, то найкраще не ризикувати і злити зайву олію. Якщо звичайний “дизель” або “бензин”, то подальші дії залежать від віку силової установки та кількості перелитої в систему олії. Коли йдеться про 50-150, максимум 200 г масла, то в принципі можна залишити як є. Головне, щоб такі «переливи» не увійшли до ладу речей. Якщо ж налили більше 200 грамів, особливо в старий мотор, то краще знову ж таки не ризикувати і витратити час на злив, а можливо і повторити заміну всього масла. Втім, найкраще вирішення проблеми – не допускати такого в принципі.

3. Чи є винятки?

Є тільки один виняток, коли можна наливати олії трохи більше, ніж потрібно. Це ситуації, коли ваша машина страждає від «масложера». Однак, застосовувати подібну практику можна тільки як виняток. Наприклад, якщо їхати потрібно зараз навіть на несправному автомобілі.

Recent Posts

Лучшие немецкие кроссоверы класса люкс: ТОП-10 подержанных моделей для покупки

Роскошные немецкие кроссоверы – это сочетание стиля, технологий, высоких качества и производительности. Всё это и…

21.11.2024

Что делать, если замерз бачок омывателя зимой: практические советы для автомобилистов

Зима – сложное время для автомобилистов, особенно в условиях украинских морозов. Одной из распространенных проблем,…

21.11.2024

Десять лучших электрических внедорожников для езды по бездорожью

Автомобилестроительная промышленность активно электрифицируется и сегмент внедорожников ввиду своей популярности, не стоит в стороне. Каждый…

21.11.2024

Возраст или пробег: что важнее при выборе подержанного автомобиля

Покупка подержанного автомобиля всегда связана с рисками. Такие факторы как возраст и пробег учитываются как…

21.11.2024

Обесцениваются на глазах: десять самых неликвидных кроссоверов класса люкс

Роскошные автомобили в большинстве случаев имеют заоблачные ценники, однако в некоторых случаях их стоимость очень…

21.11.2024

Что означают черные точки на стеклах автомобилей: практическая и эстетическая роль

Автомобильные стекла — это не только важный элемент защиты и обзора, но иногда и пример…

21.11.2024