Сучасні моделі оснащені електронікою, яка відповідає за роботу багатьох систем. Однак у погану погоду деякі елементи можуть збоїти, і водієві залишається застосовувати свої навички, передає «Твоя МАШИНА».
Щоб перевірити справність систем автоматичного екстреного гальмування (АЕВА), перед автомобілем ставили надувну перешкоду, що імітує іншу машину. Перешкода була позначена знаками та світловідбиваючими елементами. У сонячну погоду система працювала справно – машина стосувалася перешкоди лише у 17% випадків. Однак у дощ кількість дотиків збільшилася майже вдвічі – до 33%.
Ще погані результати показує система утримання смузі (ALKA). Система відключалася різко, навіть без попередження. При їзді в дощ та сніг машина перетинала лінію розмітки у 69% випадків.
Такі системи орієнтуються за допомогою радарів та камер. Деякі автомобілі мають свої лазерні пристрої, що визначають відстані, але й вони залежать від погоди.
Також у негоду погано працює адаптивний круїз-контроль, система попередження про небезпечне зближення. У дощ та сніг радіохвилі починають відбиватися не тільки від фактичних перешкод, а й від крапель води чи пластівців снігу. Також починають збоїти автопілоти – їх також збивають з пантелику туман і відображення світла.
Таким чином, через погану погоду електронний блок управління починає видавати помилки, і покладатися на допоміжні системи не вийде.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…