Сучасні моделі оснащені електронікою, яка відповідає за роботу багатьох систем. Однак у погану погоду деякі елементи можуть збоїти, і водієві залишається застосовувати свої навички, передає «Твоя МАШИНА».
Щоб перевірити справність систем автоматичного екстреного гальмування (АЕВА), перед автомобілем ставили надувну перешкоду, що імітує іншу машину. Перешкода була позначена знаками та світловідбиваючими елементами. У сонячну погоду система працювала справно – машина стосувалася перешкоди лише у 17% випадків. Однак у дощ кількість дотиків збільшилася майже вдвічі – до 33%.
Ще погані результати показує система утримання смузі (ALKA). Система відключалася різко, навіть без попередження. При їзді в дощ та сніг машина перетинала лінію розмітки у 69% випадків.
Такі системи орієнтуються за допомогою радарів та камер. Деякі автомобілі мають свої лазерні пристрої, що визначають відстані, але й вони залежать від погоди.
Також у негоду погано працює адаптивний круїз-контроль, система попередження про небезпечне зближення. У дощ та сніг радіохвилі починають відбиватися не тільки від фактичних перешкод, а й від крапель води чи пластівців снігу. Також починають збоїти автопілоти – їх також збивають з пантелику туман і відображення світла.
Таким чином, через погану погоду електронний блок управління починає видавати помилки, і покладатися на допоміжні системи не вийде.
Поліція не має права штрафувати водіїв з відкритою категорією прав «B» за керування транспортними засобами,…
Сьогодні на ринку пропонуються моторні оливи, які набагато кращі за лубрикант, що продавався раніше, через…
З 1 грудня в Україні з'явився новий вид податку для автовласників - на продаж автомобілів…
Ісландські автоексперти, які як ніхто краще знаються на всіх нюансах зимового водіння, звернули увагу на…
В Україні поліції заборонено зупиняти будь-які автомобілі на власний розсуд. Перелік обов'язкових підстав для цієї…
Більшість водіїв в Україні звертають увагу насамперед на свою поведінку на дорозі, як потенційну причину…